حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر واقعی نسخه خاص گلکسی زد فولد سامسونگ فاش شدند

نوشته

1 روز قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ رویدادی را فردا (۲۱ اکتبر/ ۳۰ مهر ماه) برگزار خواهد کرد. با وجود آنکه این شرکت به‌طور رسمی تایید نکرده که چه چیزی را در این رویداد معرفی خواهد کرد اما انتظار می‌رود که یک تلفن هوشمند تاشو جدید باشد. چندی پیش رندر های نسخه خاص گلکسی زد فولد فاش شده بودند و هم‌اکنون تصاویر واقعی این گوشی تاشو به‌بیرون درز کرده است.

تصاویر واقعی نسخه خاص گلکسی زد فولد سامسونگ طراحی آن را نشان می‌دهند

یک کاربر شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) با نام Jukanlosreve، تصاویری تقریباً مبهمی را از تلفن هوشمند تاشو آینده سامسونگ به اشتراک گذاشته است. این مدل در بازار چین عرضه خواهد شد؛ و شایعه شده که «گلکسی W25» نامیده می‌شود. این دستگاه با لوگوی متمایز در پایین قاب پشتی که برای تلفن های هوشمند تاشو چینی سامسونگ استفاده می‌شود، قابل تشخیص است. البته انتظار داریم که این دستگاه در کره جنوبی با نام «Galaxy Z Fold Special Edition» به دست کاربران برسد. این گوشی تاشو تنها در بازار های چین و کره عرضه می‌شود.

Galaxy Z Fold Special Edition

Galaxy Z Fold Special Edition

متاسفانه این گزارش جدید، جزئیات خاصی را فاش نمی‌کند. انتظار می‌رود که نسخه خاص گلکسی زد فولد نازک‌تر از نمونه استاندارد باشد. یکی از تصاویر واقعی فاش شده، ضخامت کم آن را نشان می‌دهد. اما نمی‌توانیم به‌طور دقیق میزان ضخامت این دستگاه را تأیید کنیم.

شایعه شده که صفحه نمایش داخلی Galaxy Z Fold Special Edition در حالت باز شده اندازه ۸ اینچی خواهد داشت. گلکسی Z Fold 6 از نمایشگر ۷.۶ اینچی برخوردار است. همچنین انتظار داریم که اندازه صفحه نمایش بیرونی از ۶.۳ به ۶.۵ اینچ برسد. همچنین گزارش های قبلی نشان داده‌اند که چین و چروک نمایشگر تاشو Z Fold 6 Special Edition نسبت به Z Fold 6 استاندارد کمتر خواهد بود.

نسخه خاص گلکسی زد فولد سامسونگ

به‌جز ضخامت کمتر، شایعه شده است که این تلفن هوشمند تاشو آینده سامسونگ دارای دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی است. به‌گفته افشاگر معتبر اطلاعات یعنی Ice Universe، کیفیت دوربین این دستگاه حتی بهتر از گلکسی S24 اولترا خواهد بود.

تاریخ رونمایی نسخه خاص گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ رسماً اعلام شد؟

در نهایت ما فردا متوجه خواهیم شد که این شایعات درست هستند یا نه. با توجه به تصاویر واقعی فاش شده، نظر شما درباره این نسخه خاص گلکسی زد فولد سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی