حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر مجیک ۷ پرو توسط مدیر این شرکت به نمایش گذاشته شد، البته به نوعی!

نوشته

1 ساعت قبل | بدون دیدگاه | آنر

چندی پیش رسما تایید شد که تاریخ رونمایی از سری Honor Magic 7 برای ۹ آبان ۱۴۰۳ زمان‌بندی شده است. امروز اما آنر مجیک ۷ پرو توسط مدیر این شرکت به نمایش گذاشته شده است، البته به نوعی! بیایید نگاهی به اطلاعاتی که می‌توانیم از این تصویر استخراج کنیم، داشته باشیم.

آنر مجیک ۷ پرو

جورج ژائو مدیر عامل آنر، در دمویی که اخیرا انجام داده نگاهی اجمالی از Honor Magic 7 Pro را به ما می‌دهد. این گوشی در یکی از آن قاب‌های برش‌نخورده قرار دارد که فقط برای نمونه‌های اولیه طراحی می‌شود. این قاب‌ها به گونه‌ای طراحی شده که بیشتر ویژگی‌های طراحی متمایز دستگاه را پنهان کند.

بنابراین و همانطور که می‌بینید، ما واقعا نمی‌توانیم اطلاعات زیادی از این تصاویر استخراج کنیم. با این حال، واضح است که گوشی دارای سوراخ نمایشگر کپسولی روی لبه بالا است. این محدوده دوربین سلفی و تشخیص چهره ۳ بعدی را در خود جای می‌دهد.

به نظر می‌رسد که صفحه نمایش به مانند نسل قبلی خود چهارلبه خمیده است. از اینجا به نظر می‌رسد که حاشیه این نمایشگر بسیار کم بوده و قطعا برای یک پرچمدار که اواخر سال ۲۰۲۴ رونمایی می‌شود، ناامیدکننده نخواهد بود.

در قسمت پشتی اما این قاب بسیار محرمانه‌تر عمل می‌کند و چیز زیادی از طراحی آنر مجیک ۷ پرو به ما نمی‌دهد. ما اینجا چند سوراخ می‌بینیم که یکی به فلاش LED مربوط است، یکی به دوربین اصلی و دو حفره ناشناخته دیگر که شاید یکی برای دوربین و یکی برای فوکس یا ویژگی دیگری باشد.

انتظار می‌رود که آنر یک دستیار هوش مصنوعی جدید را با سری Magic 7 معرفی کند. احتمالاً این سری به‌عنوان تلفن‌های هوشمند پرچمدار مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی خواهند شد.

نظر شما چیست؟ منتظر سری Honor Magic 7 هستید؟ فکر می‌کنید پرچمدار جدید آنر بتواند در اکوسیستم اندروید، سهم بالایی برای خود کسب کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)