حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر X7c با تراشه اسنپدراگون ۶۸۵ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

نوشته

2 ساعت قبل | بدون دیدگاه | آنر

گوشی مقرون‌به‌صرفه آنر X7c رسماً معرفی شد. این تلفن هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۶۸۵ کوالکام و صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی LCD برخوردار است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

آنر X7c از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد

گوشی Honor X7c دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۷ اینچی TFT LCD با وضوح +HD و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی است. این نمایشگر حداکثر روشنایی ۸۵۰ نیت و حداقل روشنایی ۲ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. دوربین سلفی این دستگاه وضوح ۸ مگاپیکسلی داشته و درون یک سوراخ نمایشگر دیده می‌شود. این گوشی برای نمایش نوتیفیکیشن‌ ها قابلیتی مانند جزیره پویا آیفون دارد که آنر آن را «Magic Capsule» می‌نامد.

قابلیت کپسول جادویی Honor X7c

آنر X7c با برخورداری از استاندارد IP64، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود. این تلفن هوشمند از اسپیکر های استریو بهره‌مند بوده و از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا پشتیبانی می‌کند.

همان‌طور که اشاره شد، تراشه اسنپدراگون ۶۸۵ وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی جدید آنر را بر عهده دارد. Honor X7c با ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل‌تهیه خواهد بود.

رنگ‌بندی Honor X7c

دو لنز دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند دیده می‌شود. دوربین اصلی از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی برخوردار بوده و دوربین تشخیص عمق وضوح ۲ مگاپیکسلی دارد. این گوشی به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری MagicOS 8.0 به دست کاربران می‌رسد.

مطابق با گزارش GSMArena، آنر X7c از باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۳۵ واتی پشتیبانی می‌کند. البته نسخه‌ای از این گوشی با باتری ۵,۲۰۰ میلی‌آمپری در وب‌سایت آنر آذربایجان دیده می‌شود.

قیمت Honor X7c

این دستگاه در رنگ های سبز جنگلی، مشکی نیمه شب و سفید مهتابی عرضه خواهد شد. نسخه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی Honor X7c با قیمت معادل ۲۱۲ دلار و نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت معادل ۲۴۲ دلار در کشور آذربایجان عرضه می‌شود. انتظار داریم که این گوشی در هفته های آینده، در کشور های بیشتری عرضه شود.

آنر X5b و X5b پلاس با قیمت های مقرون‌به‌صرفه معرفی شدند

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی