حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی خاص Nothing Phone (2a) Community Edition در تاریخ 29 مهر معرفی خواهد شد

نوشته

1 روز قبل | بدون دیدگاه | Nothing

ناتینگ گوشی میان‌رده Nothing Phone (2a) را در رنگ‌های مشکی، سفید و شیری در ماه مارس رونمایی کرد و به‌دنبال آن، رنگ آبی این دستگاه نیز یک ماه بعد عرضه شد. بااین‌حال، کار ناتینگ با این دستگاه هنوز تمام نشده و این برند به‌تازگی تأیید کرده است که یک مدل خاص از این گوشی با نام Nothing Phone (2a) Community Edition را در تاریخ 30 اکتبر/29 مهر معرفی خواهد کرد.

گوشی خاص Nothing Phone (2a) Community Edition

ناتینگ در اوایل سال جاری یک پروژه اجتماعی را با هدف گوشی Nothing (2a) که با اعضای انجمن این برند طراحی شده است، آغاز کرد. این پروژه اکنون کامل شده است و نسخه ویژه آن با نام Nothing Phone (2a) Community Edition به‌زودی خواهد شد.

نسخه Community گوشی Phone (2a) عمدتاً از چهار جنبه با مدل اصلی این دستگاه متفاوت است: ظاهر، جعبه بسته‌بندی، والپیپرهای جدید و کمپین بازاریابی.

بزرگ‌ترین تفاوت در طراحی پنل پشتی گوشی نهفته است. این پنل از Phosphorescence برای طراحی درخشان در تاریکی استفاده می‌کند که حداقل برای گوشی‌های هوشمند، منحصربه‌فرد است.

گوشی خاص Nothing Phone (2a) Community Edition

گوشی خاص Nothing Phone (2a) Community Edition

والپیپرهای سفارشی نیز بخشی از نسخه ویژه این گوشی هستند که طبق گزارش‌ها عناصر طراحی‌شده با دست و ابزارهای مختلفی را برای طراحی، دیجیتالی کردن و هوش مصنوعی با یکدیگر ترکیب می‌کند تا فرآیندی منحصربه‌فرد، لایه‌ای و غنی ایجاد کند. نتیجه نهایی با زبان طراحی Nothing مطابقت دارد و ظاهر جدیدی را به Nothing Phone (2a) Community Edition می‌بخشد.

جعبه بسته‌بندی نیز با طراحی جدید مطابق با رنگ جدید گوشی همراه است. جدای از رنگ، جعبه بسته‌بندی بازطراحی‌شده تنها یک لنز دوربین را به‌جای دو لنز به‌نمایش می‌گذارد که به‌گفته این برند، یک تغییر ظاهری جالب نیز است.

آخرین بخش به کمپین بازاریابی شامل پیشنهاد خلاقانه برای بازاریابی نسخه ویژه این گوشی متمرکز است که با شعار «Find your light. Capture your light» شناخته می‌شود.

در جلو، این گوشی دارای یک صفحه‌نمایش 6.7 اینچی FHD+ AMOLED است که به‌صورت دستی به 700 نیت، در نور روز روشن به 1100 نیت و در هنگام پخش محتوای HDR روشنایی آن به 1300 نیت می‌رسد. اگرچه این بهترین پنل نمایشگر در گوشی‌های هوشمند در این رده قیمتی نیست، اما برای شرایط مختلف کافی است.

این گوشی به تراشه Mediatek Dimensity 7200 Pro (4 نانومتری) مجهز شده است، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی دارد و از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کند.

ازنظر دوربین، این گوشی دو دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت دارد؛ یک سنسور اصلی 1/1.56 اینچی با OIS و یک سنسور 1/2.76 اینچی فوق‌عریض. در قسمت جلو، یک دوربین 32 مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی درنظر گرفته شده است.

نظر شما درباره گوشی Nothing Phone (2a) Community Edition چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی