حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید سونی Xperia 1 VI اتصال Wi-Fi 7 را فعال می کند

نوشته

3 روز قبل | بدون دیدگاه | سونی

بهار امسال بود که سونی Xperia 1 VI با اسنپدراگون 8 نسل 3، لنز زوم پیشرفته و نمایشگر عریض‌تر رسماً معرفی شد. جالب است بدانید که این گوشی پرچمدار سونی ویژگی مهمی داشته اما از ابتدای عرضه فعال نبوده است. بله، عجیب است اما شدنی و از امروز آپدیت جدید سونی Xperia 1 VI اتصال Wi-Fi 7 را فعال می کند.

آپدیت جدید سونی Xperia 1 VI

اکسپریا ۱ مارک ۶ سونی با جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام عرضه می‌شود. البته این موضوع لزوما سبب نمی‌شود که تمام جدیدترین ویژگی‌های ارتباطی نیز همراه تراشه باشد اما سونی تصمیم گرفته اتصال Wi-Fi 7 را نیز برای پرچمدار خودش سفارش‌گذاری کند.

با این حال ویژگی مذکور در دسترس کاربر نبوده و حالا با یک به روزرسانی نرم افزاری، خریداران این محصول خاص ژاپنی می‌توانند از به‌روزترین استاندارد اتصال بی‌سیم Wi-Fi بهره ببرد.

اتصال Wi-Fi 7 به لطف پشتیبانی از باندهای فرکانسی 2.4 گیگاهرتز، 5 گیگاهرتز و 6 گیگاهرتز، با تأخیر کمتر (100 برابر کمتر در مقایسه با Wi-Fi 6) اتصال سریعتر و پایداری بهبود یافته را به ارمغان می آورد.

همچنین با حداکثر توان انتقال اطلاعات 46 گیگابیت بر ثانیه طراحی شده است. در حال حاضر این آپدیت اکسپریا ۱ مارک ۶ سونی به مانند اکثر آپدیت‌ها، به صورت مرحله‌‌ای عرضه می‌شود و شاید تمام کاربران در آن واحد به آن دسترسی نداشته باشند. با این حال طی هفته‌های آتی همه خریداران به آن دست پیدا خواهند کرد.

نظر شما درباره عملکرد سونی در پرچمدار اخیرش چیست؟ وضعیت به‌روزرسانی‌های نرم افزاری آن را چطور می‌بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)