حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فولد 6 Special Edition در تصاویر جدید فاش شد

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ

اگرچه Galaxy Z Fold 6 شامل ارتقاهایی نسبت‌به مدل قبلی خود است، اما افزایش رقابت درمیان گوشی‌های تاشو باعث شده طرفداران انتظارات بیشتری از سامسونگ داشته باشند. مدت‌ها شایعه شده بود که این شرکت روی دومین نسخه از Fold 6 کار می‌کند که با نام احتمالی Galaxy Z Fold 6 Special Edition شناخته می‌شود و نسبت‌به نسخه استاندارد ارتقاء بیشتری خواهد داشت. به‌تازگی، تصاویری از دو بخش مختلف گلکسی زد فولد 6 Special Edition فاش شده است که ماژول دوربین و فریم کناری این گوشی تاشو را نشان می‌دهد.

گلکسی زد فولد 6 Special Edition

افشاگر Evan Blass اخیراً دو تصویر از گوشی هوشمند آینده سامسونگ را به‌اشتراک گذاشته است که بخش‌هایی از این دستگاه را نشان می‌دهد.

ماژول دوربین گلکسی زد فولد 6 Special Edition

ماژول دوربین گلکسی زد فولد 6 Special Edition

رندر بالا قسمت پشتی این گوشی با سه لنز دوربین را نشان می‌دهد. ما می‌توانیم جزیره برجسته و لنزهای جداگانه دوربین را ببینیم که ضخامت بیشتری نسبت‌به زد فولد 6 اصلی دارد.

رندر دوم یک برش نازک و طولانی از لبه کناری دستگاه است. در اینجا نیز، دو دکمه را می‌بینیم، احتمالاً دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور روی فریم میانی به رنگ رزگلد که دارای یک بافت نیز است. فریم میانی باریک و تخت به‌نظر می‌رسد و گوشه‌ها نیز دارای کمی انحنای هستند.

هیچ گزارشی پیرامون تراشه استفاده‌شده یا سایر مشخصات دیگر این دستگاه منتشر نشده است. بااین‌حال، ما فرض می‌کنیم که این گوشی می‌تواند نسخه ویژه گلکسی Z Fold 6 برای بازار کره جنوبی باشد که با نام Samsung W25 در چین عرضه می‌شود.

افشاگری اطلاعات قبلی اشاره کرده بود که گلکسی زد فولد 6 دارای نمایشگر کاور بزرگتر، چین‌وچروک کمتر، پشتیبانی از قلم S Pen، بدنه نازک‌تر، دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی و موارد دیگر است.

نظر شما درباره Galaxy Z Fold 6 Special Edition چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی