حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چروک نمایشگر گلکسی Z Fold 6 Special Edition سامسونگ کمتر از مدل عادی خواهد بود

نوشته

3 روز قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

مدتی هست که گزارش‌های غیررسمی به ما درباره وجود یک مدل خاص از گوشی‌های تاشو بزرگ سامسونگ، خبر می‌دهند. هنوز اسم تجاری این محصول قطعی نیست اما احتمالا با پسوند Special Edition عرضه شود. در جدیدترین گزارش‌ها گفته شده که چروک نمایشگر گلکسی Z Fold 6 Special Edition سامسونگ کمتر از مدل عادی خواهد بود.

چروک نمایشگر گلکسی Z Fold 6 Special Edition

سامسونگ با هر نسل جدید گوشی‌های تاشو، پیشرفت‌هایی در کاهش چروک نمایشگر داشته است. با این حال، به نظر می‌رسد که این شرکت با نسخه ویژه گلکسی زد فولد 6 پیشرفت چشمگیری داشته است. به گفته یک منبع آگاه، چین و چروک صفحه نمایش در نسخه ویژه “بهتر از همیشه” است.

این بهبود در چین و چروک نمایشگر تنها ارتقایی نیست که شایعه شده با Galaxy Z Fold 6 Special Edition ارائه می‌شود. همچنین گفته شده که صفحه نمایش بیرونی بزرگتر، پشتیبانی از قلم S Pen، بدنه نازک‌تر، دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی و غیره دارد.

اگر این شایعات صحت داشته باشند، Galaxy Z Fold 6 Special Edition می‌تواند یک ارتقاء بزرگ نسبت به مدل معمولی باشد. با این حال، اعتقاد بر آن است که نسخه ویژه فقط در کره جنوبی و چین در دسترس خواهد بود.

سامسونگ تلاش زیادی را برای بهبود تلفن‌های تاشو خود انجام داده و با این بهبود صفحه نمایش و ارتقای دیگر، نسخه ویژه Galaxy Z Fold 6 می‌تواند گوشی تاشویی باشد که در نهایت مصرف‌کنندگان هادل را متقاعد به خرید می‌کند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این پیشرفت‌ها سبب می‌شود به سراغ خرید یک گوشی حدود ۲۰۰۰ دلاری بروید؟!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

هر چقدر هم کم بشه ولی بازم هست همیشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)