حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات آنر مجیک ۷ پرو فاش شد

نوشته

4 روز قبل | یک دیدگاه | آنر، شایعات

بر اساس گزارش های منتشر شده، آنر در اواخر ماه جاری میلادی از گوشی های سری Magic 7 در کشور چین رونمایی خواهد کرد. اطلاعات فاش شده جدید، مشخصات آنر مجیک ۷ پرو را نشان می‌دهند.

آنر مجیک ۷ پرو با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ از راه می‌رسد 

سری Magic 7 شامل مدل های استاندارد، پرو، Ultimate و RSR Porsche Design می‌شود. افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، ادعا می‌کند که آنر از یک گوشی هوشمند جدید با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ و چندین ارتقاء رونمایی خواهد کرد. از جمله این ارتقاء ها می‌توان به سنسور اثرانگشت اولترسونیک تک نقطه‌ای زیر صفحه نمایش، پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی سیمی، شارژ وایرلس سریع‌تر و صفحه نمایشی با چهار لبه میکرو خمیده و حاشیه هایی بسیار نازک اشاره کرد.

پست Digital Chat Station

ادعا می‌شود که دوربین اصلی و تله‌فوتو پریسکوپی مانند نسل قبل خواهد بود. DCS همچنین می‌گوید که ظرفیت باتری افزایش پیدا نکرده است. درحالی که وی مستقیما به نام این دستگاه اشاره‌ای نمی‌کند، اما به‌نظر می‌رسد که در حال صحبت درباره مشخصات آنر مجیک ۷ پرو است.

آنر Magic 6 Pro از باتری پرظرفیت ۵,۶۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بود و از شارژ سریع ۸۰ واتی سیمی و ۶۶ واتی وایرلس SuperCharge (به‌همراه شارژ معکوس) پشتیبانی می‌کرد. چندی پیش فاش شد که مجیک ۷ پرو از باتری ۵,۶۲۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی (به‌همراه ۸۰ واتی بی‌سیم) پشتیبانی خواهد کرد.

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، دوربین اصلی Honor Magic 7 Pro از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision OV50H برخوردار خواهد بود. این سنسور در هواوی پورا ۷۰ و شیائومی ۱۴ نیز به‌کارگرفته شده است که دوربین هر دو این تلفن های هوشمند تحسین شده‌اند. همچنین به‌نظر می‌رسد که آنر در حال توسعه Magic 7 Ultimate با سنسور جدید OV50K OmniVision است. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند در سال ۲۰۲۵ رونمایی شود.

تصویر واقعی آنر مجیک ۷ پرو به‌بیرون درز کرد

نظر شما درباره این گوشی های هوشمند آینده آنر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

روی کاغذ این چینی ها خیلی خوبن واقعا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی