حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو جزئیات دکمه دوربین Find X8 را به‌اشتراک گذاشت

نوشته

6 ساعت قبل | بدون دیدگاه | اوپو، دوربین

مدیران اوپو اخیراً اطلاعاتی در مورد سری گوشی‌های هوشمند Find X8 را ارائه کرده‌اند که قرار است در تاریخ 24 اکتبر/3 آبان در چین معرفی شوند. در یک پست طولانی در Weibo، مدیر محصول سری فایند اوپو، Zhou Yibao، دلیل استفاده از دکمه دوربین Quick Capture در گوشی‌های پرچمدار سری Find X8 آینده این شرکت را توضیح می‌دهد.

دکمه دوربین Find X8 اوپو

مدیر محصول اوپو اظهار داشت که فلسفه اصلی تصویربرداری و تعهد OPPO این است که «بدون زحمت، زیبایی زندگی را به تصویر بکشد». او همچنین گفت که عبارت «بدون زحمت» تصویر واضحی از یک سناریوی کاربری را به‌تصویر می‌کشد که در آن شما به‌سادگی شاتر را فشار می‌دهید تا زیبایی جلوی خود را ثبت کرده و سایر کارهای دیگر را به Oppo بسپارید.

وی در ادامه بیان می‌کند که این شرکت آیکون دوربین غیرضروری را در صفحه قفل سری Find X8 حذف کرده است. اکنون، هنگامی که یک لحظه هیجان‌انگیز برای ثبت وجود دارد، کاربران باید به‌سادگی دکمه شاتر فیزیکی اختصاصی را فشار دهند، بدون اینکه در حالت‌های مختلف عکسبرداری برای ثبت انواع خاصی از عکس‌ها تلاش کنند.

دکمه دوربین Find X8 اوپو

دکمه دوربین Find X8 اوپو

همان‌طور که در تصویر به‌اشتراک گذاشته‌شده توسط مدیر محصول سری اوپو فایند نشان داده شده است. این دکمه که Quick Capture نام دارد، در لبه سمت راست دستگاه قرار گرفته است، درست مشابه دکمه Camera Control سری آیفون 16. بااین‌حال، برخلاف دکمه قابل فشار آیفون 16، Quick Capture اوپو یک دکمه خازنی است که از یک موتور لرزش خطی نیز بهره می‌برد.

Yibao اظهار داشت که سه اصل کلیدی طراحی دکمه شاتر را هدایت می‌کند. اول، قابلیت استفاده آن است. دکمه باید به‌راحتی فشار داده شود و برای دسترسی سریع در هر دو حالت عمودی و افقی قرار گیرد. دوم، سادگی است. عملکرد اصلی این دکمه راه‌اندازی سریع دوربین بدون هیچ ویژگی پیچیده‌ای است که استفاده از آن را آسان می‌کند. سومین و آخرین مورد، زیبایی‌شناسی است. دکمه موردنیاز برای ادغام یکپارچه با طراحی گوشی و اطمینان از اینکه به ظاهر دستگاه آسیب نمی‌رساند، طراحی شده است.

نظر شما درباره دکمه دوربین Find X8 اوپو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی