حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت جدید واتس اپ تنظیم چت دلخواه برای هر چت به صورت مجزا است

نوشته

3 روز قبل | 2 دیدگاه | پیام رسان

پیام‌رسان Whatsapp شاید از نظر ویژگی‌های کاربردی به پای تلگرام نرسد اما در یک موضوع مهم، بسیار جلوتر ایستاده است و آن چیزی نیست جز تعداد کاربر! اگر جز کاربران این پتلفرم پیام‌رسان Meta هستید، بد نیست بدانید قابلیت جدید واتس اپ تنظیم چت دلخواه برای هر چت به صورت مجزا است.

قابلیت جدید واتس اپ

واتس‌اپ چند ماهی است که روی پشتیبانی از تم مخصوص و مجزا برای هر چت بود. خبر خوب این است که بالاخره این ویژگی در حال عرضه است. خبر بد این که فعلا فقط برای کاربرانی قابل دسترسی خواهد بود که از نسخه بتا اندروید WhatsApp استفاده می کنند.

بنابراین، احتمالا این قابلیت همین حالا روی موبایل شما در دسترس نخواهد بود. با این حال بیاید ببینیم چه چیزی در انتظار ماست؟

قبل از اینکه بگویید “واتس اپ قبلا هم تم داشت” باید بگویم، بله همینطور است، اما ویژگی جدید به شما امکان می‌دهد تم‌های مختلفی را برای چت‌های متفاوت انتخاب کنید.

بنابراین شما دیگر محدود به یک تم برای تمام چت‌ها نیستید. پیام‌رسان فیس‌بوک برای سال‌ها دارای تم‌های مخصوص برای هر چت بوده و حتی اینستاگرام هم همینطور است. عجیب به نظر می‌رسد که چرا واتس چنین ویژگی را تا به حال نداشت.

به هر حال، همانطور که در اسکرین‌شات‌های بالا می بینید، 20 رنگ مختلف و همچنین بیش از 22 تم بافت دار خواهید داشت. وقتی یکی از تم‌ها را برای پس‌زمینه انتخاب کنید، به صورت خودکار رنگ متناسب با آن برای حباب پیام‌ها اعمال می‌شود.

و برخلاف روشی که تم‌ها در فیس‌بوک مسنجر، تم‌ها در واتس‌اپ خصوصی هستند، بنابراین هر یک از اعضای یک چت می‌توانند آن را هر طور که دوست دارند سفارشی کنند.

شما از واتس اپ استفاده می‌کنید؟ این ویژگی برای شما مفید خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
maryam-t

چه ویژگی های چرتی رو به عنوان ویژگی جدید میده، چرا اصلا نباید داشته باشه؟!

BeFair

واتس اپ، حیا کن!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)