حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حاشیه نمایشگر این گوشی ZTE فوق العاده کم است: nubia Z70 Ultra

نوشته

4 روز قبل | 2 دیدگاه | ZTE

برند چینی ZTE در زیربرند Nubia خود محصولات جذابی ارائه می‌کند، به خصوص نمونه‌های پرچمدار سری Z آن که حداقل روی کاغذ برای رقبای خود خط و نشان می‌کشند. در اولین روزهای زمستان ۱۴۰۲ بود که نوبیا Z60 Ultra با اسنپدراگون 8 نسل 3، باتری 6000mAh و دوربین سلفی زیر نمایشگر رسما معرفی شد. احتمالا جانشین آن نیز ابتدای زمستان امسال رونمایی شود. به تازگی ویدئویی منتشر شده که نشان می‌دهد حاشیه نمایشگر این گوشی ZTE فوق العاده کم است. در حقیقت حاشیه نمایشگر nubia Z70 Ultra به قدری کم است که به نظر نمی‌رسد روی خود محصول باشد و گویی پنل نمایشگر به صورت مجزا به نمایش گذاشته شده است!

حاشیه نمایشگر nubia Z70 Ultra

افزایش تحریم های آمریکا علیه هواوی و ZTE

افزایش تحریم های آمریکا علیه هواوی و ZTE

معمولا روند لو رفتن اطلاعات پیرامون یک دستگاه به این شکل است که ابتدا شنیده‌هایی درباره آن منتشر می‌شود، سپس تصاویر غیررسمی، تصاویر واقعی و … . حالا اما خیلی مستقیم یک ویدئو از ویژگی برجسته گوشی Z70 Ultra منتشر شده که کاملا جالب توجه است.

بیایید این ویدئو منتسب به نوبیا زد ۷۰ اولترا را تماشا کنیم:

همانطور که می‌بینید، حاشیه‌های نمایشگر در بخش‌هایی که این ویدئو به ما نشان می‌دهد بسیار کم است. البته اگر سابقه بازاریابی نسبتا غیرصادقانه ZTE را به یاد داشته باشید، بعید هم نیست که ویدئو از خود پنل نمایشگر باشد که هنوز روی دستگاه اسمبل نشده است. به هر صورت، اگر گوشی آتی سری Nubia Z Ultra با چنین نمایشگر کم حاشیه‌ای عرضه شود، می‌تواند کاملا چشمگیر باشد.

سوراخ نمایشگر مدت زیادی است که محصولات رده بالای این برند رخت‌بربسته و دوربین سلفی با کیفیت مناسبی به زیر نمایشگر رفته است. در نتیجه می‌توان انتظار یک تجربه بصری بدون مزاحمت جذاب را داشت.

حدس زده می‌شود که این نمایشگر با رزلوشن 1.5K عرضه شود که رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز دارد. این جای تعجب ندارد که چرا که نسل قبلی آن هم همین مشخصات را ارائه می‌کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید نوبیا زد ۷۰ اولترا برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
maryam-t

اگر واقعا همین باشه که خیلی کم حاشیه س

BeFair

واقعیت داشته باشه، شگفت انگیزه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)