حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مک های M4 و آیپد مینی 7 احتمالاً در تاریخ 11 آبان عرضه خواهند شد

نوشته

23 ساعت قبل | یک دیدگاه | اپل، شایعات

به‌گفته مارک گورمن از بلومبرگ، اپل چندین مدل جدید از مک های M4 و نسل جدید آیپد مینی 7 خود را در اواخر ماه اکتبر معرفی خواهد کرد و این شرکت قصد دارد حداقل برخی از آن‌ها را در روز جمعه، 1 نوامبر/11 آبان، عرضه کند.

تاریخ احتمالی معرفی مک های M4 و آیپد مینی 7

گورمن در آخرین نسخه از خبرنامه Power On خود بیان داشت که اپل نسخه جدید M4 مک بوک پرو 14 اینچی ارزان‌قیمت خود و همچنین مدل‌های رده‌بالاتر 14 و 16 اینچی مک بوک پرو را با تراشه‌های M4 Pro و M4 Max عرضه خواهد کرد.

گورمن همچنین گزارش می‌دهد که اپل قصد دارد از مک مینی بازطراحی‌شده با هر دو گزینه تراشه M4 و M4 Pro رونمایی کند. علاوه‌بر این، iMac قرار است به‌روزرسانی‌ای دریافت کند و این کامپیوتر دسکتاپ همه‌کاره اپل درنهایت به تراشه M4 مجهز خواهد شد.

تاریخ احتمالی معرفی مک های M4 و آیپد مینی 7

تاریخ احتمالی معرفی مک های M4 و آیپد مینی 7

طبق گزارش‌ها، یک آیپد مینی به‌روزشده نیز در راه است و تاریخ عرضه احتمالی آن در اوایل نوامبر خواهد بود. این اولین آپدیت کوچکترین تبلت اپل از زمان عرضه نسل گذشته آن در سال 2021 است.

با نگاهی بیشتر به آینده، گورمن برنامه‌های سخت‌افزاری اپل برای نیمه اول سال 2025 را تشریح کرد. انتظار می‌رود این شرکت از مدل‌های 13 اینچی و 15 اینچی مک بوک ایر مجهز به M4، آیفون SE جدید با Apple Intelligence، مدل‌های جدید آیپد ایر 11 و 13 اینچی با مجیک کیبورد و همچنین یک مدل جدید از ردیاب ایرتگ خود را رونمایی کند.

کاربران قدرتمند مک ممکن است نیاز داشته باشند کمی بیشتر برای به‌روزرسانی‌های نسخه‌های جدید صبر کنند. درحالی‌که مدل‌های جدید مک استودیو و مک پرو با تراشه‌های M4 درحال توسعه هستند، گورمن می‌گوید که Mac Studio حدوداً در اواسط سال 2025 و Mac Pro تا پایان سال 2025 عرضه خواهند شد.

نظر شما درباره تاریخ احتمالی معرفی مک‌های M4 و آیپد مینی 7 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

چقدر شلوغ پلوغه وضعیت :/

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی