حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 7 سامسونگ با اندروید ۱۵ حوالی زمستان ۱۴۰۳ عرضه خواهد شد

نوشته

5 ساعت قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۵، سامسونگ

به نظر می‌رسد که امسال و با آپدیت Android 15 یک زمان‌بندی متفاوت نسبت به سال‌های قبل داشته باشیم. به صورت معمول اواسط پاییز باید منتظر عرضه آپدیت رابط کاربری جدید سامسونگ مبتنی بر سیستم عامل تازه گوگل می‌بودیم. با این حال گزارش شده که آپدیت One UI 7 سامسونگ با اندروید ۱۵ حوالی زمستان ۱۴۰۳ عرضه خواهد شد.

زمان عرضه آپدیت One UI 7 سامسونگ با اندروید ۱۵

گوگل به تازگی آپدیت AOSP اندروید 15 را منتشر کرده و انتظار می‌رود از ۲۴ مهر عرضه این آپدیت را برای گوشی‌های هوشمند پیکسل خود آغاز کند. با توجه به این واقعیت که این سامسونگ طی سال‌های اخیر یکی از اولین برندها در عرضه آپدیت جدید اندروید بوده، انتظار می‌رفت جایی حوالی همین تاریخ، شاهد عرضه آپدیت One UI 7 هم باشیم. با این حال گویا امسال اوضاع متفاوت است.

با توجه به نطق اصلی کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ، آپدیت One UI 7 زمانی عرضه خواهد شد که سری Galaxy S25 معرفی شود. احتمالاً با این عرضه، به‌روزرسانی دستگاه‌های قدیمی‌تر باید بلافاصله شروع شود. با این حال، پیش نمایش آزمایشی One UI 7 باید پاییز منتشر شود.

گلکسی اس ۲۵ اولترا سامسونگ

گلکسی اس ۲۵ اولترا سامسونگ

این بازه زمانی نسبت به عملکرد سال‌های گذشته سامسونگ مسلما دیرتر بوده و عملکرد کندتر را نشان می‌دهد. هنوز مشخص نیست که دلیل این تاخیر چیست و این که آیا دیگر برندها هم همین شرایط خواهند داشت یا خیر.

سامسونگ قول داده که طراحی مجدد کامل را با One UI 7 ارائه کند که بر ساده بودن، تاثیرگذاری و احساسی بودن تمرکز دارد. تا جایی که فعلا مطمئن هستیم، شخصی سازی صفحه اصلی و طراحی متفاوت‌تری را نسبت به One UI 6 شاهد خواهیم بود.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید دلیل این تاخیر احتمالی آپدیت One UI 7 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)