حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت هوش مصنوعی Oppo در Find X8 قابلیت حذف انعکاس نور را ارائه می‌کند

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | اوپو، هوش مصنوعی

در دوره‌ای هستیم که عرضه یک موبایل با مشخصات فنی پرچمدار، دیگر موضوع خیلی پیچیده‌ای نیست. این روزها ارائه فناوری‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری جدید است که می‌تواند بین برندهای مختلف تمایز ایجاد کند. برای مثال تمرکز روی هوش‌مصنوعی که از سال گذشته سامسونگ روی آن سرمایه‌گذاری کرد. به نظر می‌رسد که برند چینی اوپو هم گام‌هایی در این زمینه برداشته است. به تازگی گزارشی داریم که می‌گوید قابلیت هوش مصنوعی Oppo در Find X8 قابلیت حذف انعکاس نور را ارائه می‌کند. ویژگی نه‌چندان به‌روزی که البته بودنش بهتر از نبودنش است.

قابلیت هوش مصنوعی Oppo

اوپو همچنان تیزرهایی از سری آتی گوشی‌های پرچمدار خود یعنی Find X8 را به نمایش می گذارد. امروز یکی از مدیران اجرایی شرکت ویژگی مفیدی را که این دستگاه ها خواهند داشت، معرفی کرد.

با این ویژگی کاربران می‌توانند انعکاس نور روی عکس‌های شما را حذف کنند. برای مشاهده عملی این فرآیند می توانید به ویدیوی زیر نگاهی بیندازید:

 

تصاویر قبل و بعد استفاده از این ویژگی در ابتدای مطلب قرار دارد. در این ویدئو و البته خروجی کار می‌توان دید که این ویژگی در عمل چقدر خوب کار می‌کند. هنگام ثبت تصویر از سوژه‌های پشت شیشه، انعکاس نور همیشه محتمل است. کاربران سری Find X8 اوپو اما با استفاده از این ویژگی می‌توانند بر مشکل مذکور چیره شوند.

شایان ذکر است که گوشی‌های هوشمند سامسونگ از سال ۲۰۲۲ این ویژگی را داشته اند و حتی هواوی چنین ویژگی را در سال ۲۰۲۰ معرفی کرد. این نشان می‌دهد که اوپو خیلی ویژگی نوآورانه‌ای را ارائه نکرده است اما حضور ویژگی‌های مفید در محصولات بیشتر، همواره مورد استقبال ماست.

نظر شما درباره عملکرد برندهای چینی در زمینه ویژگی‌های هوش مصنوعی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)