حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی سری آنر مجیک ۷ لو رفت: نهم آبان ماه

نوشته

3 روز قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

چندی پیش سری Honor Magic 7 موفق به دریافت گواهینامه 3C شد که نشان می‌دهد زمان زیادی تا رونمایی این تلفن های هوشمند نمانده است. هم‌اکنون، یک افشاگری جدید، تاریخ رونمایی سری آنر مجیک ۷ را نشان می‌دهد. در ادامه به جزئیات این گزارش خواهیم پرداخت.

سری آنر مجیک ۷ در راه است

یک افشاگر اطلاعات به نام FixedFocus، تاریخ رونمایی تلفن های هوشمند پرچمدار آینده را به اشتراک می‌گذارد. به‌عنوان مثال، وی تاکنون اطلاعاتی را درباره سری آنر مجیک ۷، سری ویوو ایکس ۲۰۰ و سری شیائومی ۱۵ منتشر کرده است. انتظار می‌رود که تمامی این گوشی های هوشمند در ماه جاری میلادی معرفی شوند. تاریخ رونمایی این مدل ها هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده، اما آخرین افشای اطلاعاتی اشاره‌ای به این موضوع دارد.

Honor Magic 6 Pro

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، احتمالاً تاریخ رونمایی سری آنر مجیک ۷ سی‌ام اکتبر (۹ آبان ماه) خواهد بود. ابتدا آنر X60 پس از تعطیلات ملی چین برای کاربران چینی معرفی خواهد شد و پس از آن شاهد رونمایی سری پرچمدار Magic 7 خواهیم بود. با توجه به آنکه این تلفن های هوشمند آینده آنر موفق به دریافت گواهینامه 3C شده‌اند، انتظار می‌رود که در اواخر ماه جاری میلادی معرفی شوند. آنر هنوز این خبر را به‌طور رسمی تأیید نکرده است، پس باید به اطلاعات فاش شده، با کمی شک و تردید نگاه کنیم.

احتمالاً در ۱۴ اکتبر (۲۳ مهر ماه) شاهد رونمایی سری ویوو X200 خواهیم بود. انتظار می‌رود که سری Xiaomi 15 نیز در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۹ مهر) معرفی شود. توجه داشته باشید که برند های مربوطه هنوز تاریخ معرفی تلفن های هوشمند آینده خود را اعلام نکرده‌اند. از این رو برای آگاهی از اطلاعات رسمی این گوشی ها باید مدتی دیگر منتظر بمانیم.

سری آنر مجیک ۷ احتمالاً دارای ۵ مدل خواهد بود. گواهی 3C علاوه بر مدل های Pro و Ultimate، دو گوشی جدید با ارتباط ماهواره‌ای را نشان می‌دهد. نام این دستگاه ها مشخص نیست اما ممکن است شبیه مدل های قبلی خود باشند.

تصویر واقعی آنر مجیک ۷ پرو به‌بیرون درز کرد

انتظار می‌رود که سری Honor Magic 7 به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ مجهز شود. گفته می‌شود که این تلفن های هوشمند با قابلیت های دوربین خود، یک تجربه عکاسی چشمگیر را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. تأیید شده است که این گوشی های پرچمدار به ویژگی های هوش مصنوعی آنر مجهز می‌شوند. ممکن است در روز های آینده، جزئیات بیشتر و مشخصات کلیدی سری Magic 7 منتشر شود.

نظر شما درباره این گوشی های آینده آنر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی