حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت آفیس 2024 رسماً برای PC و مک منتشر شد

نوشته

5 روز قبل | بدون دیدگاه | Windows، مایکروسافت، نرم افزار

مایکروسافت آفیس 2024 یک نسخه مستقل 149.99 دلاری برای افرادی است که نمی‌خواهند اشتراک Microsoft 365 را داشته باشند. مایکروسافت به برنامه‌های آفیس طراحی تازه و طیف وسیعی از ویژگی‌های جدید را اضافه است و هر پنج برنامه Word ،Excel ،PowerPoint ،OneNote و Outlook هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی و مک در دسترس هستند.

مایکروسافت آفیس 2024

مایکروسافت این هفته نسخه جدیدی از آفیس را منتشر می‌کند که برای افرادی طراحی شده است که نمی‌خواهند اشتراک پولی Microsoft 365 داشته باشند. نسخه مستقل مایکروسافت آفیس 2024 اکنون هم برای مصرف‌کنندگان و هم برای مشاغل کوچک در دسترس است و شامل نسخه‌های Word ،Excel ،PowerPoint ،OneNote و Outlook برای مک و رایانه‌های شخصی است.

مایکروسافت آفیس 2024

مایکروسافت آفیس 2024

آفیس 2024 شامل بسیاری از به‌روزرسانی‌هایی است که مایکروسافت طی چند سال گذشته به مشترکین Microsoft 365 ارائه کرده است. آخرین بار مایکروسافت نسخه مستقل آفیس را در سال 2021 منتشر کرد و نسخه جدید آفیس 2024، شامل بهبودهایی در برنامه‌های اصلی و همچنین تغییرات دسترسی و رابط کاربری است.

آفیس 2024 دارای یک موضوع پیش‌فرض جدید با جدیدترین اصول طراحی روان مایکروسافت است که با تغییرات بصری ویندوز 11 مطابقت دارد. مایکروسافت همچنین بهبودهای مبتنی‌بر دسترسی را اضافه کرده است تا به کاربران آفیس کمک کند تا مشکلات احتمالی دسترسی را در اسناد، نمایش‌های اسلاید، کتابخانه‌ها و ایمیل‌ها پیدا کنند.

بزرگ‌ترین تغییرات آفیس 2024 را می‌توان در Excel ،PowerPoint و Outlook یافت. مایکروسافت توابع جدیدی را در اکسل اضافه کرده است تا از متن و آرایه‌ها در کاربرگ‌ها استفاده کند، درکنار یک تابع جدید IMAGE که می‌تواند تصاویر را از وب استخراج کند. اکسل 2024 همچنین اکنون می‌تواند به آرایه‌های دینامیک در نمودارها اشاره کند که می‌توانند به‌جای ثابت شدن برای تنظیم نقاط داده، به‌طور خودکار به‌روزرسانی شوند. مایکروسافت ادعا می‌کند که سرعت و ثبات کلی اکسل 2024 نیز بهبود یافته است.

مایکروسافت در پاورپوینت ویژگی Camo را اضافه کرده است که به شما امکان می‌دهد یک فید دوربین زنده را در اسلایدها قرار دهید. پاورپوینت همچنین یک ویژگی جدید استودیوی ضبط دارد که شامل ویژگی‌های ضبط برای روایت، انیمیشن‌ها و انتقال‌ها است. همچنین می‌توانید زیرنویس‌ها را به ویدیوها و فایل‌های صوتی در اسلایدها اضافه کنید و ارائه‌ها را بسیار در دسترس‌تر کنید.

Outlook 2024 شامل بهبودهایی برای جستجو می‌شود تا نتایج مرتبط‌تری برای پیام‌ها، پیوست‌ها، مخاطبین و ورودی‌های تقویم دریافت کنید. آخرین نسخه Outlook همچنین شامل گزینه‌های بیشتری برای جلسات است، ازجمله امکان کوتاه کردن خودکار آن‌ها. کاربران مک همچنین می‌توانند ژست‌های سوایپ به چپ و راست را در Outlook سفارشی کنند.

در ورد، اکسل و پاورپوینت اکنون می‌توانید یک عکس را به‌راحتی از یک گوشی هوشمند اندرویدی به صفحه کار خود وارد کنید و این برنامه‌ها همچنین از نسخه 1.4 فرمت OpenDocument (ODF) پشتیبانی می‌کنند که شامل انواع پیشرفت‌های جدید است. Word و PowerPoint قابلیت لایک و واکنش به نظرات در اسناد را نیز دارند.

کاربران Word 2024 همچنین می‌توانند یک صفحه کاری را در صورت خرابی رایانه شما بازیابی کنند. Word به‌طور خودکار تمام اسنادی را که پیش از از کار افتادن رایانه شخصی باز کرده بودید، درهنگام قطع برق دستگاه خود یا زمانی‌که برنامه ورد به‌طور غیرمنتظره‌ای بسته می‌شود را باز می‌کند.

مایکروسافت می‌گوید که آفیس 2024 به یک حساب مایکروسافت و اتصال اینترنت نیاز دارد، اما اگر چیزی شبیه آفیس 2021 باشد، برای نصب مجموعه، فعال کردن آن و دریافت هرگونه به‌روزرسانی امنیتی، فقط به اتصال اینترنت نیاز دارید. آفیس 2024 بر روی ویندوز 10 و 11 و همچنین سه نسخه جدید macOS اجرا خواهد شد.

Office 2024 در دو نسخه مختلف در دسترس خواهد بود. Office Home 2024 با قیمت 149.99 دلار شامل Word ،Excel ،PowerPoint و OneNote برای رایانه شخصی یا مک. اما اگر Outlook را نیز می‌خواهید، باید نسخه 249.99 دلاری Office Home and Business 2024 را خریداری کنید که شامل حقوق استفاده از برنامه‌ها برای مقاصد تجاری نیز می‌شود.

نظر شما درباره مایکروسافت آفیس 2024 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی