حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه خاص گلسی زد فولد ۶ سامسونگ ۴ آبان ۱۴۰۳ رونمایی خواهد شد؟

نوشته

9 ساعت قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

آنطور که پیداست، سامسونگ یک گوشی تاشو خاص دارد اما نمی‌تواند اسمش را انتخاب کند! چندین شایعه با اسامی گلکسی زد فولد اسلیم یا گلکسی زد فولد ۶ اولترا و حتی گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن شنیدیم اما به نظر می‌رسد هیچ کدام از این اسامی صحیح نیست. جدیدترین اسمی که برای آن عنوان شده Galaxy Z Fold 6 Special Edition است. بر اساس گزارش‌های غیررسمی، نسخه خاص گلسی زد فولد ۶ سامسونگ ۴ آبان ۱۴۰۳ و در کره‌جنوبی رونمایی خواهد شد.

نسخه خاص گلسی زد فولد ۶ سامسونگ

پیش‌تر شایعاتی داشتیم که می‌گفت نسخه باریک‌تر گلکسی زد فولد ۶ با یک اسم خاص نامشخص و در تاریخ ۴ مهر ۱۴۰۳ رونمایی می‌شود. طبیعتا این اتفاق رخ نداده ولی طبق اطلاعات لو رفته جدید می‌توان گفت که از تاریخ لو رفته، “روز” آن صحیح بوده اما “ماه” آن یک ماه جابه‌جا بوده است. در نتیجه باید گفت که ۴ آبان ۱۴۰۳ تاریخ معرفی این محصول است.

یک خرده‌فروش کره‌ای خط زمانی پیش‌سفارش و عرضه سامسونگ Galaxy Fold 6 Special Edition را ارائه کرده است. همانطور که می‌بینید، این دستگاه با یک پسوند Special Edition اینجا نمایش داده می‌شود. اسم محصول در پوستر زیر مشخص است:

البته که اسم دستگاه در این پوستر ممکن است یک اشتباه تایپی باشد، ممکن است اسم واقعی دستگاه باشد و حتی شاید یک پوستر ساختگی و غیرواقعی باشد.

به هر صورت ما روی این پوستر یک خط زمانی داریم برای بازه زمانی شروع پیش‌فروش و زمان عرضه محصول به بازار. آنطور که حدس زده می‌شود، ۲۵ آگست ۲۰۲۴ یا ۴ آبان ۱۴۰۳ این محصول باید رسما معرفی شود.

نسخه Special Edition گلکسی زد فولد ۶ چه تفاوتی با مدل عادی دارد؟

سامسونگ Galaxy Z Fold 6 Special Edition (یا هر اسم دیگری که در نهایت داشته باشد) قرار است نسبت به مدل عادی این تغییرات را داشته باشد:

۱- بزرگتر باشد – صفحه نمایش تاشو داخلی 8 اینچی و صفحه نمایش بیرونی 6.5 اینچی

۲- باریکتر باشد – 10.6 میلی متر در حالت تاشده

۳- دوربین بهتر – دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی

این پیشرفت‌ها اگر برای شما جذاب است، شاید بهتر باشد بگویم که خیلی دل خود را صابون نزنید (!). چرا که حداقل در زمان عرضه، این محصول منحصر به بازار کره‌جنوبی خواهد بود.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این نسخه ویژه از گلکسی زد فولد ۶ می‌تواند در مقابل رقبای چینی تهاجمی سامسونگ، آبروداری کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)