حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی دوربین وان پلاس ۱۳ احتمالا کاملا تغییر خواهد کرد

نوشته

20 ساعت قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس طی چند نسل اخیر سعی کرده بود یک طراحی جزیره دوربین منحصر به فرد داشته باشد. با این به نظر می‌رسد این روند در نسل جدید تغییر کند. امروز گزارشی داریم که می‌گوید طراحی دوربین وان پلاس ۱۳ احتمالا کاملا تغییر خواهد کرد.

طراحی دوربین وان پلاس ۱۳

به تازگی تصویری منتشر شده که در آن به نظر می‌رسد OnePlus 13 را در یک پوشش محافظ می‌بینیم. البته این موضوع با توجه به گرافیکی بودن تصویر کمی عجیب است. به هر صورت، در حالی که طراحی کامل گوشی مشخص نیست اما تصویر به وضوح ماژول دوربین را به نمایش می‌گذاردو

برخلاف پرچمداران قبلی وان پلاس، که در آن ماژول دوربین دایره‌ای بود و با لبه گوشی ادغام می شد، به نظر می‌رسد وان پلاس 13 دارای یک منطقه متفاوت و بزرگ برای دوربین های خود خواهد بود که از لبه دستگاه فاصله می‌گیرد.

این گزارش همچنین برخی از جزئیات فنی را در مورد سیستم دوربین فاش می کند. طبق گزارشات، لنز تله‌فوتو پریسکوپی از ساختار کارآمدتری استفاده خواهد کرد. این ساختار مشابه آنچه در آیفون 16 پرو مکس وجود دارد، است.

به همین ترتیب، گفته می‌شود که لنز تله فوتو زوم اپتیکال 3 برابری را همراه با سنسور اصلی کمی بزرگتر ارائه می دهد. جالب اینجاست که شایعه شده این دستگاه از الگوریتم‌های پردازش تصویر مشابه Oppo Find X8 استفاده می‌کند. با توجه به اینکه هر دو شرکت یک شرکت مادر مشترک دارند، منطقی است.

در حالی که این گزارش اطلاعات دقیق سنسورهای دوربین را مشخص نکرده، اما افشای اطلاعات قبلی نشان می دهد که OnePlus 13 دارای سنسور 50 مگاپیکسلی LYT-808 با لرزشگیر اپتیکال تصویر برای دوربین اصلی خواهد بود. به احتمال زیاد دو سنسور LYT-600 برای دوربین فوق عریض و تله فوتو به آن ملحق می شود.

نظر شما درباره طراحی احتمالی جدید وان پلاس ۱۳ چیست؟ فکر می‌کنید بهتر از طراحی قبلی است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)