حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700 (2024) منتشر شد + مشخصات کلیدی

نوشته

15 دقیقه قبل | بدون دیدگاه | تبلت، لنوو

سرانجام لنوو به‌طور رسمی، تاریخ رونمایی و برخی از مشخصات کلیدی تبلت گیمینگ آینده خود، یعنی Legion Y700 (2024) را منتشر کرد. چندی پیش نیز طراحی این تبلت به اشتراک گذاشته شده بود.

تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700 (2024) در تاریخ ۸ مهر ماه رونمایی خواهد شد

هم‌اکنون می‌دانیم که این تبلت آینده لنوو در تاریخ ۲۹ سپتامبر (۸ مهر ماه) و در کشور چین معرفی خواهد شد. این محصول دارای یک صفحه نمایش ۸.۸ اینچی LCD با وضوح ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ پیکسل (تراکم 343ppi) و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی است. این نمایشگر حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار داده و از فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند.

مشخصات صفحه نمایش Legion Y700 2024

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز لنوو Legion Y700 2024 را بر عهده خواهد داشت. قاب پشتی این تبلت دارای روکش مات مشکی رنگ بوده و به سیستم خنک‌کننده بزرگ محفظه بخار (VC) با اندازه ۱۰,۰۰۴ میلی‌متر‌مربعی مجهز شده است. انتظار می‌رود که با وجود چنین سیستم خنک‌کننده بزرگی، این تبلت عملکرد پایداری را در هنگام اجرای بازی ها، ارائه کند.

مطابق با گزارش منبع، رسماً تأیید شده است که Lenovo Legion Y700 (2024) از همان سیستم دوربین مشابه مدل ۲۰۲۳ بهره‌مند خواهد بود. بنابراین ما انتظار داریم که این تبلت به دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی (به‌همراه یک فلاش LED) در قاب پشتی مجهز شود. احتمالاً برای دوربین سلفی نیز یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته خواهد شد.

یکی از ویژگی های برجسته Legion Y700 2023، برخورداری آن از دو درگاه USB Type-C بود. وجود دو پورت، امکان شارژ دستگاه را همزمان با استفاده از هدفون سیمی فراهم می‌کند. همچنین امکان شارژ bypass وجود خواهد داشت که به دستگاه اجازه می‌دهد تا بدون استفاده از باتری، مستقیماً توسط یک منبع برق خارجی تغذیه شود. این ویژگی برای دستگاه های گیمینگ بسیار مفید است؛ زیرا که باعث حفظ عملکرد مطلوب، حفظ طول عمر باتری و جلوگیری از گرم شدن بیش از حد دستگاه می‌شود. لنوو Legion Y700 2024 همانند نسل قبل دارای باتری ۶,۵۵۰ میلی‌آمپری خواهد بود.

طراحی تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700 (2024) رسماً منتشر شد

نظر شما درباره این تبلت گیمینگ آینده لنوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی