حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی ردمی نوت ۱۴ شیائومی تفاوت زیادی با ردمی نوت ۱۴ پرو خواهد داشت

نوشته

6 ساعت قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

در حالی که چند ساعت دیگر مدل‌های پرو Redmi Note 14 رسما رونمایی می‌شوند، درباره مدل یا مدل‌های پایه هنوز هیچ اطلاعات رسمی نداریم. البته امروز تصویری منتشر شده به ما نشان می‌دهد طراحی ردمی نوت ۱۴ شیائومی تفاوت زیادی با ردمی نوت ۱۴ پرو خواهد داشت.

طراحی ردمی نوت ۱۴ شیائومی

تصویر بالا که توسط یک منبع نسبتا معتبر منتشر شده، مدل مشکی Redmi Note 14 را به نمایش می‌گذارد. مدل‌های Pro دارای یک ماژول دوربین متفاوت دایره‌ای با گوشه‌های گرد هستند. علاوه بر تفاوت ظاهری، موقعیت قرار گرفتن آن نیز وسط نیمه بالایی قاب پشتی است.

در مقابل باید گفت بر اساس این تصویر Redmi Note 14 دارای یک ماژول دوربین مربعی شکل خواهد بود که در گوشه سمت چپ بالا قرار می‌گیرد.

با نگاهی دقیق تر به جزیره دوربین، دوربین دوگانه و فلاش LED مشخص می‌شود. این مجموعه به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز شده اما جزئیات بیشتری درباره آن نداریم.

مشخصات شایعه شده درباره ردمی نوت ۱۴ شیائومی چیست؟

طبق شایعات، شیائومی Redmi Note 14 دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با رزلوشن FHD+ و رفرش‌ریت 120Hz خواهد بود که حداکثر روشنایی 1800 نیت تولید می‌کند.

این صفحه نمایش باید یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را درون سوراخ نمایشگر خود جای بدهد. همچنین حسگر اثرانگشت نیز باید زیر پنل این نمایشگر باشد.

این گوشی اقتصادی شیائومی شاید دارای تراشه Dimensity 7050، حداکثر 12 گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و تا 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 باشد. احتمال استفاده از یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی وجود دارد.

در بخش نرم افزاری انتظار اندروید 14 مبتنی با HyperOS را داریم. در حالی که انتظار می‌رود مدل‌های Pro دارای گواهی IP69 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب باشند، مدل استاندارد ممکن است با گواهی IP64 عرضه شود.

نظر شما چیست؟ این طراحی زیباتر است یا طراحی مدل‌های پرو؟

رنگ‌بندی سری ردمی نوت ۱۴ پرو شیائومی منتشر شد

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)