حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو آنباکسینگ گلکسی S24 FE سامسونگ را پیش از معرفی رسمی تماشا کنید

نسخه FE سری گلکسی S24 سامسونگ با برنامه‌ریزی بهتر زمانی، به زودی معرفی خواهد شد. با این حال پیش از رونمایی رسمی، اطلاعات زیاد از به بیرون درز کرده است. برای مثال شما می‌توانید همین حالا و در ترنجی، ویدئو آنباکسینگ گلکسی S24 FE سامسونگ را تماشا کنید.

ویدئو آنباکسینگ گلکسی S24 FE سامسونگ

طبق شایعات گذشته، رونمایی از سامسونگ Galaxy S24 FE برای ماه آینده میلادی برنامه‌ریزی شده بود. با این حال گزارشی به ما می‌گفت همین هفته باید منتظر رونمایی از گلکسی S24 FE باشیم. به هر صورت هنوز این اتفاق رخ نداده اما یک ویدئو آنباکسینگ رسمی از این محصول داریم که می‌توانید اینجا آن را تماشا کنید:

 

این ویدئو توسط افشاگر افسانه‌ای یعنی ایوان بلاس در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) منتشر شده است. این ویدئو جعبه اسپارتان و همچنین این واقعیت را که ساخته شده از مقوای سیاه است را تایید می‌کند.

طبق انتظار و متاسفانه شما همراه با جعبه شارژر دریافت نمی‌کنید. با این حال کابل شارژر USB C به USB C درون جعبه قرار دارد.

رنگ‌های گلکسی S24 FE سامسونگ

رنگ‌های گلکسی S24 FE سامسونگ

در این ویدئو رنگ‌بندی رسمی گلکسی اس ۲۴ اف ای سامسونگ تایید می‌شود که شامل انتخاب‌های زیر است:

  1. ۱- آبی
  2. ۲- گرافیت
  3. ۳- زرد
  4. ۴- ترنجی‌طور
  5. ۵- خاکستری روشن

قوی‌ترین دوربین موجود در سری گلکسی FE

این ویدیو همچنین نوید «قوی‌ترین دوربین موجود در سری گلکسی FE» را با «پرتره‌های خیره‌کننده در نور کم» می‌دهد. سیستم دوربین اصلی سه گانه روی قاب پشتی از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک تله فوتو با زوم اپتیکال 3 برابری 8 مگاپیکسلی تشکیل شده است. درون سوراخ نمایشگر یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی قرار خواهد داشت.

صحبت از نمایشگر شد و باید گفت که Galaxy S24 FE از صفحه نمایش بزرگتر 6.7 اینچی با حداکثر روشنایی 1900 نیت و شیشه مقاوم Gorilla Glass Victus Plus برای محافظت از آن بهره می‌برد. از همین شیشه روی قاب پشتی هم استفاده شده است.

در قلب این گوشی تراشه Exynos 2400e خود سامسونگ قرار خواهد گرفت که اساساً یک نسخه آندرکلاک شده از Exynos 2400 است. حجم باتری نیز کمی بزرگتر شده و به 4700 میلی آمپر ساعت می‌رسد.

این دستگاه دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب است و از قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI پشتیبانی می کند.

قیمت گلکسی S24 FE سامسونگ چقدر است؟

طبق اطلاعات فاش شده، قیمت گلکسی S24 FE در ایالات متحده با 128 گیگابایت حافظه داخلی از 649 دلار شروع می شود. اگر نسخه 256 گیگابایتی را می خواهید، باید 709 دلار بپردازید. این قیمت نشان دهنده افزایش 50 دلاری نسبت به Galaxy S23 FE در سال گذشته است.

نظر شما درباره گلکسی اس ۲۴ اف ای سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
maryam-t

قیمتش خیلی مهم، امیدوارم توی ایران قابل خرید باشه

BeFair

به نظرم بالای 30 میلیون باشه

BeFair

دیگه جعبه معنی نداره این روزا – مشکی بودنش رو ولی دوست دارم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)