حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واریز یوسی پابجی موبایل در کمتر از 5 دقیقه با خرید از فروشگاه اوریکس گیم

نوشته

1 روز قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

یکی از بازی‏های هیجان انگیز و با کیفیت ویدیویی در سبک بتل رویال، بازی پابجی موبایل است که امروزه در بین جوانان و نوجوانان از محبوبیت بالایی برخوردار است.

مهمترین آیتم درون برنامه‏ای بازی پابجی موبایل یوسی نام دارد که داشتن آن زمینه شروع پیشرفت در بازی و ارتقاء سطح بازی شما می‏باشد. اگر به دنبال خرید یوسی پابجی موبایل اورجینال با قیمت مناسب هستید، تا ضمن سالم ماندن اکانت‏تان از بازی کردن هم لذت ببرید ما به شما فروشگاه قانونی ORIXGAME را پیشنهاد می‏کنیم. در این فروشگاه پس از ثبت سفارش در کمتر از 5 دقیقه یوسی‏های خریداری شده در اکانت شما شارژ می‏شود. در ادامه با من همراه باشید.

  • • کاربردهای خرید یوسی پابجی موبایل
  • • قیمت یوسی پابجی موبایل
  • • خرید یوسی با آیدی از فروشگاه اوریکس گیم
  • • فعال‏سازی الایت و الایت پلاس در فروشگاه اوریکس گیم
  • • فروشگاه معتبر برای خرید محصولات گیمینگ اورجینال

کاربردهای خرید یوسی پابجی موبایل

بازی پابجی موبایل، یک رقابت بین 100 پلیر می‏باشد که همزمان با هم در یک جزیره فرود می‏آیید و برای بقا باید دشمنان را یکی یکی از سر راه بردارید تا در نهایت پیروز میدان باشید. بنابر این نیاز به خرید تجهیزات نظامی، لباس‏های بهتر و اسلحه‏های قوی‏تر دارید و دستیابی به تمامی این آیتم‏ها فقط با خرید یوسی پابجی موبایل امکان پذیر است. خرید یوسی پابجی موبایل به شما امکان داشتن لباس‏های جذاب، انواع اسکین و پوسته اسلحه و … را می‏دهد تا بتوانید کاراکتر خود را شخصی سازی کنید و مانند یک ستاره بدرخشید. همچنین با خرید یوسی امکان شرکت در رقابت‏ها و ماموریت‏های بازی پابجی موبایل و فعال‏سازی الایت و الایت پلاس برای شما فراهم می‏شود.

قیمت یوسی پابجی موبایل

یوسی همان ارز درون بازی پابجی موبایل است که قیمت آن به قیمت روز دلار و نوع پک انتخابی بستگی دارد. فروشگاه اوریکس گیم به واسطه روابط و امکاناتی که در اختیار دارد، یوسی پابجی موبایل را با قیمتی بسیار ارزان‏تر از درگاه بازی در اختیار شما قرار می‏دهد. پس بدون دغدغه می‏توانید خرید یوسی پابجی موبایل را در این فروشگاه به ثبت برسانید. قیمت یوسی پابجی موبایل در فروشگاه اوریکس گیم با توجه به نوع پک انتخابی نسبت به سایر فروشگاه‏ها بسیار ارزان و اقتصادی می‏باشد.

خرید یوسی با آیدی از فروشگاه اوریکس گیم

اگر به دنبال دریافت سریع یوسی هستید، خرید با آیدی بهترین گزینه است. با خرید یوسی از فروشگاه اوریکس گیم، خیلی سریع و در کمتر از 5 دقیقه اکانت شما شارژ می‏شود و می‏توانید نهایت لذت از بازی را ببرید. تنها لازم است، پس از انتخاب بسته مورد نیاز خود، آیدی عددی بازی را در کادر مربوطه وارد و خرید خود را تکمیل نمایید.

روش دیگر خرید یوسی در فروشگاه اوریکس گیم، خرید یوسی ورود به اکانت می‏باشد که زمان بیشتری را صرف می‏کند تا یوسی وارد اکانت شما شود ولی در عوض از قیمت پایین‏تری برخوردار است.

نوعی دیگر از یوسی پر طرفدار، خرید 360 یوسی یکبار مصرف می‏باشد که در فروشگاه اوریکس گیم، در صورتی که قبلا آن را خریداری نکرده باشید، تنها یکبار می‏توانید این پک اقتصادی را خرید کنید.

فعال‏سازی الایت و الایت پلاس در فروشگاه اوریکس گیم

در بازی پابجی موبایل رقابت‏ها و ایونت‏هایی وجود دارد که الایت و الایت پلاس یکی از پرطرفدارترین آن‏ها می‏باشد. این آیتم شامل یک دوره رقابت دوماهه است که هر هفته آن از 13 ماموریت جدید تشکیل شده است. برای دستیابی به جوایز ارزنده آن که شامل Helmet، اسکین گان، انواع لباس و … است، لازم است تمامی این ماموریت‏ها را با موفقیت پشت سر گذاشته و لول آرپی خود را به 100 برسانید. پس نیاز به خرید یوسی پابجی موبایل دارید. به صفحه اصلی خرید یوسی پابجی موبایل در وبسایت اوریکس گیم مراجعه کنید و پک مورد نیاز خود را با قیمت مناسب و خیلی سریع دریافت کنید تا در انجام الایت و الایت پلاس از حریفان خود پیش باشید.

فروشگاه معتبر برای خرید محصولات گیمینگ اورجینال

فروشگاه اوریکس ‏گیم که در زمینه محصولات مجازی گیمینگ فعالیت می‏کند همواره در تلاش است تا با کیفیت‌ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه ‌کند. دلایل زیادی اصالت و قانونی بودن ما را تایید می‏کند. داشتن نماد اعتماد (اینماد) و لوگوی طلایی ساماندهی، مهمترین منابع ما برای خرید تمامی محصولات گیمینگ اورجینال می‏باشد. همچنین واریز سریع، قیمت پایین و پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته جزو افتخارات ماست که می‏توانید با مراجعه به سایت و خواندن نظرات کاربران به صحت گفته‏های ما پی ببرید. از طرفی به صفحه شبکه ‏های اجتماعی ما سر بزنید و از اخبار، گیم پلی‏ها، آفرهای ویژه و کدهای تخفیف، یوسی رایگان و … استفاده کنید. تعداد و زمان این کدها محدود است، پس سعی کنید جزو اولین نفرات استفاده کننده باشید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
تیم ترنجی