حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قدرت گیمینگ OnePlus 13R برای آیفون ۱۶ پرو مکس خط و نشان می‌کشد!

نوشته

6 ساعت قبل | 3 دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

با بررسی‌های اولیه روی توان گیمینگ آیفون ۱۶ پرو مکس که به تراشه اپل A18 Pro مجهز است، می‌توان گفت که تراشه‌های پرچمدار فعلی دنیای اندروید حتی با وجود داشتن فناوری‌های قدیمی‌تر اما کاملا دست پر به میدان رقابت می‌آیند. به تازگی داده‌های غیررسمی از قدرت گیمینگ OnePlus 13R منتشر شده که می‌بینیم برای آیفون ۱۶ پرو مکس خط و نشان می‌کشد!

قدرت گیمینگ OnePlus 13R

بر اساس اطلاعاتی که در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده، قدرت گیمینگ سری آیفون 16 پرو تحت بررسی است. اینجا در یک سری از تست‌های بازی گرافیکی Genshin Impact، تراشه A18 Pro آیفون در مقابل تراشه‌های پرچمدار کوالکام و مدیاتک یعنی Snapdragon 8 Gen 3 و Dimensity 9300 Plus قرار می‌گیرد.

در حالی که این نتایج مقدماتی هستند اما نشان می‌دهند که تراشه A18 Pro اپل کارایی بالاتری دارد. هر سه تراشه قادر به عرضه فریم ریت ثابت 60 فریم در ثانیه در طول بازی بودند، اما A18 Pro در حالی که باتری بسیار کمتری مصرف می‌کرد به این امر دست یافت.

به صورت دقیق‌تر باید بدانید که تراشه اپل A18 Pro از 4.05 وات استفاده می کرد اما اسنپدراگون ۸ نسل ۳ توان 5.81 وات و مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس توان 5.61 وات نیاز داشت.

با این حال، داستان به همین جا ختم نمی شود.

این پست همچنین شامل عکس‌های حرارتی است که جزئیات شگفت انگیزی را نشان می دهد. به نظر می رسد رقبای آیفون 16 پرو در این تست، محصولات نهایی نبوده و تنها نمونه اولیه باشند. ماژول‌های دوربین آن‌ها محو شده و این نشان می‌دهد گوشی‌های مذکور هنوز به طور رسمی معرفی نشده‌اند.

با وجود ماژول‌های دوربین تار، هنوز می‌توانیم برخی از اطلاعات را از تصاویر بدست آوریم. طراحی محفظه دوربین یکی از نمونه‌های اولیه شبیه iQOO Z9 Turbo است. احتمال مدل آتی Turbo Plus مجهز به Dimensity 9300 Plus شود و باید دستگاه حاضر در تست باشد.

نمونه اولیه دیگر دارای یک ماژول دوربین گرد شبیه به OnePlus 12 یا Ace 3 Pro آن است. با این حال، در اینجا کمی تغییر در طراحی وجود دارد. در ماژول دوربین مانند پرچمداران اخیر وان پلاس، لبه جانبی قاب ندارد.

بنابراین این می تواند OnePlus Ace 5 یا همان OnePlus 13R مورد انتظار باشد. گوشی هوشمندی که شایعه شده با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 عرضه خواهد شد. این محصول در حقیقت یک پرچمدار اقتصادی محسوب می‌شود.

نظر شما درباره عملکرد گیمینگ یک گوشی پرچمدار اقتصادی وان پلاس در مقابل آیفون ۱۶ پرو مکس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
maryam-t

آیفون هم خنک تره هم کم مصرف تر – بالاخره همه چیز هم توان خروجی نیست

BeFair

خوبی دنیای اندروید همینه دیگه، محصولات متمرکز روی هر ویژگی برای هر نیازی وجود داره

BeFair

چی میشد گلکسی اس 24 اف ای هم همینطوری خوب می بود؟!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)