حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو کالبدشکافی آیفون ۱۶ پرو اپل را تماشا کنید: چه چیز جدیدی وجود دارد؟

نوشته

3 ساعت قبل | بدون دیدگاه | اپل، تماشا کنید، حتما بخوانید

یکی از کنجکاوی‌هایی که درباره محصولات جدید فناوری وجود دارد این است که درون آن‌ها چه تغییراتی وجود دارد. بخشی از این تغییرات را با خواندن لیست مشخصات متوجه می‌شویم اما چه بهتر که بتوان به صورت بصری درون محصول را دید و سفری هیجان‌انگیز به داخل آن داشت. اگر شما هم به این موضوع علاقه دارید بیاید با هم به تماشای ویدئو کالبدشکافی آیفون ۱۶ پرو اپل بنشینیم و ببینیم اینجا چه چیز جدیدی وجود دارد؟

ویدئو کالبدشکافی آیفون ۱۶ پرو اپل

تصویر بالا فریمی از انتهای ویدئو کالبدشکافی iPhone 16 Pro اپل است. همانطور که می‌بینید کاملا از هم باز شده و تمام قطعات آن را می‌توان مشاهده کرد.

این ویدئو که پایین‌تر آن را می‌توانید مشاهده کنید، به ما نشان می‌دهد چطور می‌توان وارد آیفون ۱۶ پرو شد. به مانند اکثر موبایل‌های امروز باید روی قاب پشتی حرارت اعمال کرد و از اینجا وارد شد.

 

در مقایسه با آیفون 15 پرو، مادربرد آیفون 16 پرو کوچکتر و فشرده‌تر بوده و طرح کلی کاملاً متفاوت است. دفع حرارت نیز بهتر انجام خواهد شد، اما به دلیل فضای تنگ‌تر، تعمیرات ممکن است سخت تر باشد.

مجموعه دوربین آیفون 16 پرو بزرگتر از مدل قبلی خود است و این به دلیل گنجاندن دوربین تله فوتو پریسکوپ 12 مگاپیکسلی است. این دوربین سال قبل فقط محدود به مدل پرو مکس بود اما امسال در مدل پرو هم موجود است.

همانطور که قبلا درباره حجم باتری سری آیفون ۱۶ صحبت کردیم، باتری 3582 میلی آمپر ساعتی آیفون 16 پرو حدودا 9.4 درصد بزرگتر از باتری 3274 میلی آمپر ساعتی نسل قبلی خود است. همچنین همانطور که در تصویر پایین مشخص است، این باتری در یک پوسته فولادی قرار گرفته که گفته می‌شود به دفع حرارت کمک می‌کند.

شاسی داخلی گوشی از آلومینیوم و گرافیت ساخته شده است. اپل می‌گوید شاسی جدید عملکرد دفع حرارت را پنج برابر بهبود می بخشد. دکمه کنترل دوربین قابل جابجایی نیست، زیرا با لیزر جوش داده شده است. کابل فلکس پورت شارژ از میکروفون جدا شده، بنابراین تعمیرپذیر بودن این محصول از این نظر بهبود یافته است.

شما طراحی داخلی آیفون 16 پرو اپل را چطور دیدید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)