حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو تست سقوط آیفون ۱۶ پرو اپل در مقایسه با آیفون ۱۵ پرو را تماشا کنید

نوشته

5 ساعت قبل | بدون دیدگاه | اپل، تست، تماشا کنید، حتما بخوانید، مقاومت

اپل در رونمایی سری آیفون ۱۶ پرو به استفاده از محافظ نمایشگر جدید و مقاوم‌تر سرامیک شیلد اشاره کرد. با این حال جزئیات بیشتری به ما نداد که بدانیم چقدر مقاوم‌تر از نسل پیشین بوده یا در چه زمینه‌هایی پیشرفت دارد. به تازگی ویدئو تست سقوط آیفون ۱۶ پرو اپل در مقایسه با آیفون ۱۵ پرو منتشر شده و می‌تواند به ما پاسخ این پرسش را ارائه کند.

ویدئو تست سقوط آیفون ۱۶ پرو اپل

علاقه‌مندان به انجام تست‌های عجیب روی iPhone 16 اگر بخواهند اولین باشند بهتر است به استرالیا سفر کنند. چرا که اولین منطقه در جهان که روز جدید را آغاز می‌کند است و در نتیجه چند ساعت زودتر از بازارهای دیگر می‌توانید محصول جدید اپل را به صورت حضوری و از فروشگاه‌های فیزیکی اپل بخرید.

اینجا و به لطف کنجکاوی و تلاش یک یوتوبر علاقه‌مند، ما تست سقوط iPhone 16 Pro در مقابل iPhone 15 Pro را داریم تا ببینیم نسل جدید آیفون‌های اپل نسبت به نسل قبلی آن چقدر پیشرفت یا شاید حتی پسرفت دارد؟

بیاید با هم به تماشای ویدئو تست سقوط iPhone 16 Pro اپل بنشینیم:

 

همانطور که در ویدئوی بالا دیدید، آیفون 16 پرو به شکل غافلگیرکننده‌ای خیلی زود در این تست و در مقابل نسل قبلی خود، شکست خورد!

در تصویر زیر مشخص است که پس از سقوط چهارم ضربه قابل توجهی به نمایشگر وارد شده و باعث ایجاد ترک سرتاسری روی آن می‌شود. همین موضوع سبب می‌شود که آیفون ۱۶ پرو حاضر در ویدئو، به توصیف شخصی که تست را انجام می‌دهد؛ خاموش شود.

حال مشخص نیست که فقط مشکل نمایشگر بوده یا دستگاه کاملا خاموش شده و آسیب جدی‌تر است.

تست سقوط آیفون ۱۶ پرو اپل

تست سقوط آیفون ۱۶ پرو اپل

با این حال تست سقوط ادامه پیدا می‌کند تا مقاومت شیشه‌های قاب پشتی و نمایشگری که حالا خاموش شده است، مشخص شود.

همانطور که در تصویر اول مطلب مشاهده می‌کنید، مقاومت کلی محافظ نمایشگر جدید آیفون ۱۶ پرو که نسل جدید سرامیک شیلد است، بهتر از آیفون ۱۵ پرو ارزیابی شده و کمتر آسیب می‌بیند.

با این حال شاید حاشیه‌های کم نمایشگر آیفون 16 پرو باعث آسیب جدی‌تر شد یا شاید هم به سادگی در این دستگاه در این سقوط خوش‌شانس نبود!

به هر حال باید صبر کرد و تست‌های بیشتر را از مقاومت iPhone 16 Pro تماشا کرد. نظر شما درباره عملکرد این محصول در تست سقوط چیست؟

شما می‌توانید نتیجه تست دوربین آیفون ۱۶ پرو مکس اپل را از اینجا تماشا کنید:

امتیاز DxOmark دوربین آیفون ۱۶ پرو مکس اپل مشخص شد: رتبه ۴

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)