حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Mate XT سرانجام در بازار جهانی عرضه می‌شود

نوشته

5 ساعت قبل | بدون دیدگاه | هواوی

هواوی فروش گوشی سه تاشو نوآورانه Mate XT Ultimate Design خود را در چین آغاز کرده است. پیش از این گمانه‌زنی‌هایی پیرامون عرضه خارج از چین این گوشی منتشر شده بود. اکنون، هواوی تأیید کرده است که Mate XT درنهایت در اوایل سال 2025 در بازار جهانی عرضه می‌شود.

عرضه جهانی هواوی Mate XT

به گزارش یوتیوبر Ben Sin، هواوی اکنون درحال برنامه‌ریزی برای عرضه جهانی Mate XT Ultimate در سه‌ماهه اول سال 2025 است.

این خبر پس از عدم قطعیت اولیه در مورد در دسترس بودن این گوشی تاشو در خارج از چین منتشر شد. Mate XT Ultimate به‌عنوان اولین گوشی تاشو سه تایی تجاری موجود در جهان به خود می‌بالد که دارای صفحه‌نمایش OLED تاشو 10.2 اینچی است که دو بار تا می‌شود و اندازه آن جمع‌وجورتر می‌شود.

بااین‌حال، این فناوری پیشرفته دارای هزینه گزافی نیز است. قیمت اولیه نسخه 16/256 گیگابایتی در چین، 19999 یوان (تقریباً 2800 دلار یا 2550 یورو) است. به‌دلیل نوسانات قیمت، مالیات و غیره، برچسب قیمت احتمالاً در بازارهای بین‌المللی حتی بالاتر خواهد رفت و از 3000 دلار یا 3000 یورو نیز عبور می‌کند.

عرضه جهانی هواوی Mate XT

عرضه جهانی هواوی Mate XT

Huawei Mate XT یک صفحه‌نمایش همه‌کاره ارائه می‌دهد که برای استفاده‌های مختلف سازگار است. در حالت بسته، به‌عنوان یک گوشی 6.4 اینچی +FHD عمل می‌کند. باز کردن تا نیمه آن را به صفحه‌نمایش 7.9 اینچی 2K گسترش می‌دهد که برای فیلم‌ها یا ایمیل‌ها عالی است.

در حالت کاملاً بازشده، این دستگاه یک تبلت 10.2 اینچی 3K می‌شود و تجربه‌ای شبیه به دسکتاپ ایجاد می‌کند. ضخامت آن در حالت بازشده فقط 3.6 میلی‌متر و تاشده 12.8 میلی‌متر است که کمی ضخیم‌تر از Z Fold 6 می‌باشد.

ترکیب دوربین شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر، یک دوربین فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و یک دوربین زوم پریسکوپی 12 مگاپیکسلی است. دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی، عکاسی سلفی و تماس‌های ویدیویی را مدیریت می‌کند.

با وجود لولای پیچیده، هواوی یک باتری کربنی سیلیکونی 5600 میلی‌آمپرساعتی را در میت XT استفاده می‌کند. این باتری از شارژ بی‌سیم 66 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند و ادعا می‌شود که باریک‌ترین باتری جهان در نوع خود است.

این دستگاه همچنین برای افزایش بهره‌وری با کیبورد لمسی تاشو همراه می‌شود. این ویژگی Mate XT را به یک ابزار کاربردی برای کاربرانی که به‌دنبال تجربه دسکتاپ در حال حرکت هستند تبدیل می‌کند.

نظر شما درباره عرضه جهانی هواوی میت XT چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی