حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر سری آیفون ۱۷ اپل ارتقا بزرگی خواهد داشت

نوشته

5 ساعت قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

با این‌که در خانواده iPhone 16 شاهد افزایش اندازه نمایشگر و کاهش حاشیه‌های آن در مدل‌های پرو و پرو مکس بودیم، به نظر می‌رسد سال آینده نیز این بخش ارتقا خواهد داشت. در گزارش جدیدی می‌شنویم که نمایشگر سری آیفون ۱۷ اپل ارتقا بزرگی را تجربه می‌کند.

ارتقا نمایشگر سری آیفون ۱۷ اپل

به گفته راس یانگ از زنجیره تامین نمایشگر، آیفون 17، آیفون 17 اسلیم، آیفون 17 پرو و ​​آیفون 17 پرو مکس سال آینده با ارتقای قابل توجهی نمایشگر عرضه خواهند شد. اگر می‌پرسید مدل iPhone 17 Slim چیست، باید بگویم جایگزین مدل پلاس خواهد شد زیرا اصلا فروش خوبی ندارد.

وی می‌گوید که آیفون 17 بالاخره رفرش‌ریت 120 هرتز و پنل LTPO OLED را دریافت می‌کند، به این معنی که می‌تواند رفرش‌ریت بسیار پایین، احتمالاً حتی 1 هرتز را ارائه دهد. گفته شده که مدل اسلیم نیز با همین پنل نمایشگر ارائه می‌شود.

ظاهراً آیفون 17 پرو و ​​آیفون 17 پرو مکس بالاخره Face ID زیر نمایشگر را ارائه خواهند کرد. مدت زیادی درباره این موضوع شایعاتی شنیده بودیم و به نظر می‌رسد سال آینده این ویژگی به واقعیت بپیوندد.

حال مشخص نیست که کل جزیره پویا یا Dynamic Island به زیر نمایشگر می‌رود یا بخشی از آن زیر نمایشگر رفته و بخشی از آن بیرون می‌ماند. احتمال دارد که سوراخ نمایشگر فقط برای دوربین سلفی باقی بماند و از نظر ظاهری این محصول مشابه دستگاه‌های اندرویدی می‌شود.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این ارتقا مناسبی برای نمایشگر سری iPhone 17 اپل خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)