حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تکنو Spark 30 با تراشه مدیاتک و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی شد

نوشته

3 ساعت قبل | بدون دیدگاه | تکنو

تکنو Spark 30 رسماً معرفی شد. این تلفن هوشمند مقرون‌به‌صرفه دارای صفحه نمایشی ۹۰ هرتزی، تراشه مدیاتک Helio G91، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و یک باتری پرظرفیت است.

گوشی اقتصادی تکنو Spark 30 از استاندارد IP67 برخوردار است 

تکنو اسپارک ۳۰ به صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی ۹۰ هرتزی با وضوح FullHD+ مجهز شده است. این نمایشگر حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار داده و می‌توان با دستان مرطوب نیز، با آن کار کرد. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی Tecno Spark 30 درون یک سوراخ صفحه و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. در یک تلفن هوشمند اقتصادی، انتظار سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش را نداریم. سنسور اثرانگشت این گوشی نیز بر روی دکمه پاور تعبیه شده است.

تکنو Spark 30

تکنو اسپارک ۳۰

یک جزیره دوربین دایره‌ای شکل در قاب پشتی تکنو Spark 30 دیده می‌شود. دوربین اصلی این تلفن هوشمند از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX682 برخوردار است. تراشه مدیاتک Helio G91 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده دارد.

همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، این تلفن هوشمند با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به دست کاربران خواهد رسید. تکنو اسپارک ۳۰ به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ عرضه می‌شود، اما هنوز مشخص نیست که چند سال موفق به دریافت به‌روزرسانی های نرم‌افزاری خواهد شد.

این گوشی مقرون‌به‌صرفه جدید تکنو از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه دارای استاندارد IP64 به‌معنای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و خاک غبار است. از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند می‌توان به درگاه USB Type-C، پشتیبانی از Dolby Atmos و NFC اشاره کرد. علاقه‌مندان می‌توانند Spark 30 را در رنگ های مشکی یا سفید تهیه کنند. جزئیات قیمت و زمان عرضه این گوشی هنوز به‌طور رسمی منتشر نشده است.

تکنو Spark 30C با تراشه مدیاتک Helio G81 و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند اقتصادی جدید تکنو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی