حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی میکس فلیپ تا اوایل مهر برای عرضه در بازار جهانی معرفی می‌شود

نوشته

4 ساعت قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی

شیائومی میکس فلیپ در ماه جولای معرفی شد و یک هفته پس از آن، یکی از مدیران شیائومی گفت که این گوشی برای عرضه جهانی در نظر گرفته شده است. هم‌اکنون لی جون، مدیرعامل این شرکت، عرضه جهانی Xiaomi Mix Flip را تایید کرده است.

شاید شیائومی میکس فلیپ با قیمت ۱,۴۰۰ دلار یا بیشتر در بازار اروپا عرضه شود

لی جون، مدیرعامل شیائومی، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X، رسماً تأیید کرد که Mix Flip از ماه سپتامبر (اوایل مهر) در سراسر جهان در دسترس خواهد بود. وی تاریخ دقیقی را برای رونمایی این گوشی هوشمند تاشو اعلام نکرد، اما چیز زیادی از ماه سپتامبر باقی نمانده، بنابراین لازم نیست بیش از یک یا دو هفته منتظر بمانیم.

نظرسنجی لی جون

این پست پاسخی به نظرسنجی است که لی جون چند روز پس از رونمایی Xiaomi Mix Flip پست کرد. نتایج آن نظرسنجی بسیار مثبت بود و تقریباً 80٪ از رای‌دهندگان از در دسترس بودن Mix Flip در منطقه خود هیجان‌زده بودند.

همان‌طور که Gizmochina اشاره کرده، هنوز جزئیات تایید شده‌ای درباره قیمت جهانی شیائومی میکس فلیپ وجود ندارد. اما شنیده ها حاکی از آن است که قیمت این تلفن هوشمند تاشو در اروپای مرکزی و شرقی حدود ۱,۳۰۰ یورو (معادل ۱,۴۰۰ دلار یا بیشتر) خواهد بود. البته، این بر اساس گفته های یک مدیر منطقه‌ای در ماه جولای است، بنابراین برنامه ها ممکن است تغییر کرده باشند.

لی جون همچنین جزئیاتی را در مورد آنچه که برای ساخت اولین گوشی تاشو Flip این شرکت انجام شده، به اشتراک گذاشته است: «هنگامی که پروژه #XiaomiMIXFlip را شروع کردیم، تصمیم گرفتیم تا یک گوشی تاشو بسازیم که عملکرد آن می‌تواند با یک تلفن هوشمند پرچمدار معمولی مطابقت داشته باشد. سال ها کار سخت و صد ها تکرار طراحی بالاخره یک Xiaomi MIX Flip را برای ما به ارمغان آورد که از ارائه آن به جهان خرسندیم. به‌عنوان اولین گوشی تاشو عمودی ما، نقطه عطفی در تکامل دستگاه های تاشو به سبک Flip است. ما مطمئن هستیم که MIX Flip انتظارات بالای طرفداران جهانی ما را برآورده خواهد کرد!»

شیائومی میکس فلیپ با نمایشگر خارجی 4.1 اینچی و اسنپدراگون 8 نسل 3 رسماً معرفی شد

نظر شما درباره این گوشی هوشمند تاشو شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی