حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو Find X8 در یک زمینه اصلی از آیفون ۱۶ پرو اپل پیشی خواهد گرفت

نوشته

5 ساعت قبل | بدون دیدگاه | اوپو

انتظار می‌رود سری پرچمدار اوپو Find X8 از ماه آینده در چین عرضه شود. شایعات گذشته حاکی از آن بود که این دستگاه دارای طراحی کاملاً مسطح و «دکمه سریع» یا “Quick Button” است که باید شبیه دکمه جدید کنترل دوربین سری آیفون 16 باشد. در جدیدترین گزارش‌ها می‌شنویم که اوپو Find X8 در یک زمینه اصلی از آیفون ۱۶ پرو اپل پیشی خواهد گرفت.

اوپو Find X8

بنیانگذار وان پلاس و مدیر ارشد تولید اوپو، پیت لاو تصویری از دستگاهی که به نظر می رسد اوپو Find X8 در کنار آیفون 16 پرو باشد، به اشتراک گذاشت؛ این تصویر را بالا می‌بینید.

طبیعتا از روی آیکون‌ها مشخص است که کدام یک، چه دستگاهی است اما اگر نمی‌دانید باید بگویم که اوپو Find X8 دستگاه بالا و آیفون ۱۶ پرو دستگاه پایین است.

تمرکز در اینجا بر روی حاشیه‌های نمایشگر است. همانطور که می‌بینید حاشیه نمایشگر Find X8 بسیار کم بوده و حتی کمتر از آیفون ۱۶ پرو خواهد بود، دستگاهی خودش همین حالا حاشیه نمایشگر خیلی کمی دارد.

Oppo Find X8

Oppo Find X8

افشاگر برجسته IceUniverse مدعی شده که Find X8 دارای حاشیه‌هایی برابر با عرض ۱.۴۵ میلی‌متر است. در صورت صحت این ادعا، وقتی عرضه شود باید کم‌حاشیه‌ترین موبایل بازار محسوب گردد.

به نظر می‌رسد Oppo قرار است حتی بیشتر با پرچمدار اپل رقابت کند، زیرا شایعات قبلی همچنین نشان می‌دهد Find X8 به جزیره پویا (Dynamic Island) و شارژ بی‌سیم مغناطیسی اختصاصی خود به عنوان رقیب MagSafe اپل ارائه کند.

طبق شایعات قبلی، اوپو Find X8 باید با صفحه نمایش تخت 6.7 اینچی LTPO OLED با رزلوشن +FHD و رفرش‌ریت 1-120 هرتز عرضه شود. انتظار می‌رود این گوشی یکی از اولین دستگاه‌هایی باشد که تراشه پرچمدار بعدی مدیاتک Dimensity 9400 دارد.

همچنین دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و دوربین زوم پریسکوپ 3 برابری دارد. علاوه بر این، Find X8 باید یک باتری 5600 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 100 وات ارائه دهد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید حاشیه نمایشگر کم بتواند کاربران را به سمت محصول اوپو پیش ببرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)