حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرعت شارژ گلکسی S25 و S25 پلاس سامسونگ فاش شد

نوشته

5 ساعت قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در اوایل ماه جاری میلادی، گلکسی S25 اولترا در میان داده های گواهینامه 3C مشاهده شد. هم‌اکنون، سرعت شارژ گلکسی S25 و S25 پلاس در میان داده های این تاییدیه ظاهر شده است.

سرعت شارژ گلکسی S25 سامسونگ مشابه نسل قبل خواهد بود 

گلکسی S25 سامسونگ با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی و با شماره مدل SM-S9310 در میان داده های 3C دیده شده است. داده های گواهینامه مذکور گلکسی S25 پلاس را با شماره مدل SM-S9360 نشان می‌دهند که انتظار می‌رود از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی کند.

در حقیقت، هیچ تغییری در سرعت شارژ گلکسی S25 و S25+ نسبت به نسل قبل رخ نداده است. مشابه سری Galaxy S24، این تلفن های هوشمند پرچمدار آینده سامسونگ نیز بدون شارژر درون جعبه عرضه خواهند شد.

داده های گواهینامه 3C

گزارش ها حاکی از آن است که گلکسی اس ۲۵ دارای باتری ۴,۰۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود؛ درحالی که گلکسی اس ۲۵ پلاس به باتری پرظرفیت‌تر ۴,۹۰۰ میلی‌آمپری مجهز می‌شود. انتظار می‌رود که گلکسی اس ۲۵ اولترا از باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره‌مند باشد.

البته این گوشی های آینده سامسونگ، هم از شارژ سریع بی‌سیم و هم قابلیت شارژ معکوس پشتیبانی می‌کنند. همچنین داده های گواهینامه 3C نشان می‌دهند که گلکسی S25 اولترا، اولین تلفن هوشمند سامسونگ با پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای خواهد بود.

اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که هر سه مدل سری Galaxy S25 به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ مجهز می‌شوند. با دریافت گواهی 3C، به‌نظر می‌رسد که این تلفن های هوشمند پرچمدار آینده سامسونگ می‌توانند برای معرفی در ژانویه ۲۰۲۵ (اوایل دی تل اوایل بهمن ماه) آماده باشند.

این غول فناوری کره‌ای همچنین در حال کار بر روی چند دستگاه جدید برای بازار های مختلف است. انتظار می‌رود که سامسونگ در اواخر ماه جاری میلادی از تبلت های پرچمدار سری گلکسی تب اس ۱۰ رونمایی کند. همچنین شایعات حاکی از آن است که این برند در حال توسعه گلکسی S24 FE بوده که احتمالاً در ماه اکتبر به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.

طراحی گلکسی S25 پلاس سامسونگ را ببینید

نظر شما درباره این گوشی های پرچمدار آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی