حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرعت شارژ شیائومی ۱۵ لو رفت: پشتیبانی از شارژر ۹۰ واتی

نوشته

6 ساعت قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

انتظار می‌رود که سری Xiaomi 15 در ماه آینده میلادی (اوایل آبان) معرفی شود. احتمالاً زمان پیش‌بینی‌شده درست خواهد بود، زیرا این تلفن های هوشمند، موفق به دریافت گواهینامه های مختلفی شده‌اند. هم‌اکنون، سرعت شارژ شیائومی ۱۵ در میان داده های گواهینامه 3C ظاهر شده است.

شیائومی ۱۵ موفق به دریافت گواهینامه 3C شد

در اوایل ماه جاری میلادی شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو موفق به دریافت  گواهینامه رادیویی چین شدند. هم‌اکنون اما شیائومی ۱۵ در میان داده های گواهینامه 3C ظاهر شده، که سرعت شارژ این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد. این تاییدیه، به‌طور مستقیم نام Xiaomi 15 را نشان نمی‌دهد. اما شماره مدل این دستگاه (24129PN74C) با شماره مدل فهرست شده در پایگاه داده IMEI مطابقت دارد.

سرعت شارژ Xiaomi 15

این تلفن هوشمند پرچمدار آینده شیائومی حداکثر از شارژ سریع ۹۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. نسل قبلی شیائومی ۱۵ نیز از شارژر ۹۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این سرعت شارژ در حال حاضر به‌اندازه کافی سریع به‌نظر می‌رسد. باتری شیائومی ۱۴ می‌تواند در حدود ۳۱ دقیقه از ۰ به ۱۰۰ درصد برسد. پس این سرعت شارژ نباید مشکلی ایجاد کند. جزئیات شارژ بی‌سیم در حال حاضر مشخص نیست، اما می‌تواند مانند نسل قبل سرعت ۵۰ واتی داشته باشد.

مشخصات مورد انتظار Xiaomi 15 

انتظار می‌رود که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Xiaomi 15 را بر عهده داشته باشد. احتمالاً این گوشی به باتری ۴,۸۰۰ یا ۴,۹۰۰ میلی‌آمپری مجهز می‌شود. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش تخت با وضوح 1.5K خواهد بود که توسط شیشه Dragon Crystal Glass محافظت خواهد شد.

روی قاب پشتی Xiaomi 15 سه لنز دوربین قرار می‌گیرد. دوربین های اصلی، فوق‌عریض و تله‌فوتو این تلفن هوشمند وضوح ۵۰ مگاپیکسلی خواهند داشت. شایعات حاکی از آن است که طراحی ماژول دوربین این گوشی کمی متفاوت از نسل قبل خواهد بود. از دیگر ویژگی های شیائومی ۱۵ می‌توان به سنسور اثرانگشت اولترسونیک زیر صفحه نمایش و استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار اشاره کرد.

انتظار می‌رود که قیمت این تلفن های هوشمند گران‌تر از نسل قبل باشد. احتمالاً قیمت شیائومی ۱۵ استاندارد از ۴,۵۹۹ یوآن (حدوداً معادل ۶۵۰ دلار) در کشور چین شروع می‌شود. برای مقایسه، لازم به ذکر است که شیائومی ۱۴ با قیمت ۳,۹۹۹ یوآن (۵۶۶ دلار) عرضه شد. گفته می‌شود که این افزایش قیمت به دلیل هزینه های بالاتر تراشه و حافظه ذخیره‌سازی است.

مشخصات شیائومی 15 اولترا بار دیگر تأیید شد: تمرکز کامل بر دوربین با بهبود لنزهای اصلی و پریسکوپی

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی