حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی و مشخصات موتورولا Moto G75 فاش شد

نوشته

4 ساعت قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، موتورولا

طراحی و مشخصات موتورولا Moto G75 به‌بیرون درز کرده است. رندر های منتشر شده، رنگ‌بندی این گوشی را نشان می‌دهند. این دستگاه، به‌عنوان یک تلفن هوشمند میان‌رده وارد بازار خواهد شد.

رندر های موتورولا Moto G75، طراحی و رنگ‌بندی این گوشی را نشان می‌دهند 

رندر ها نشان می‌دهند که طراحی Moto G75، مشابه گوشی های قبلی موتورولا خواهد بود. برخلاف Moto G85، این گوشی آینده موتورولا دارای لبه های تخت و حاشیه های نسبتاً باریکی در اطراف صفحه نمایش است. دوربین سلفی درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود.

Motorola G75

Motorola G75

دکمه های پاور و تنظیم صدا در سمت راست فریم قرار گرفته‌اند، در حالی که اسلات سیم‌کارت در لبه سمت چپ فریم قابل مشاهده است. انتظار داریم که سنسور اثرانگشت بر روی دکمه پاور تعبیه شود. موتورولا G75 دارای شاسی جعبه‌ای شکل است، اما با توجه به آنکه، این یک تلفن هوشمند ارزان‌قیمت محسوب می‌شود، باید بدنه‌ای از جنس پلی‌کربنات داشته باشد.

موتورولا Moto G75

موتورولا Moto G75

یک ماژول دوربین مربعی شکل بزرگ در سمت چپ بالای قاب پشتی دیده می‌شود که لنز های دوربین و فلاش LED درون آن قرار گرفته است. لوگوی موتورولا نیز در مرکز قاب پشتی قابل مشاهده است. نوشته 50MP بر روی ماژول دوربین حک شده که نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. نوشته OIS نیز تایید می‌کند که این دستگاه از لرزشگیر اپتیکال برخوردار است. موتورولا Moto G75 در رنگ های مشکی و آبی به دست کاربران خواهد رسید که نسخه آبی رنگ آن دارای قاب پشتی چرمی است.

برخی از مشخصات کلیدی Motorola G75 به‌بیرون درز کرده است

یکی از رندر ها، مشخصات کلیدی این گوشی آینده موتورولا را نشان می‌دهد. این دستگاه با برخورداری از استاندارد IP68، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود. این تلفن هوشمند به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (سنسور سونی LYT600) مجهز شده و از لرزشگیر اپتیکال (OIS) بهره‌مند است.

مشخصات کلیدی Moto G75

انتظار می‌رود که Motorola G75 به یک صفحه نمایش ۶.۸ اینچی با رزولوشن FullHD+ و پشتیبانی از Dolby Atmos مجهز شود. متاسفانه جزئیات تراشه در نظر گرفته شده برای این گوشی فاش نشده است؛ تنها می‌دانیم که این دستگاه دارای چیپست کوالکام اسنپدراگون خواهد بود.

موتورولا Moto G85 با تراشه Snapdragon 6s Gen 3 رسما معرفی شد

این تمام اطلاعاتی است که تاکنون درباره موتورولا Moto G75 فاش شده، انتظار می‌رود که در روز های آینده، اطلاعات بیشتری درباره این گوشی هوشمند منتشر شود. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی