حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری ردمی Note 14 شیائومی هفته آینده معرفی می‌شود

نوشته

10 ساعت قبل | بدون دیدگاه | ردمی

شاید محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین سری موبایل‌های هوشمند برند Xiaomi را بتواند سری Note زیربرند اقتصادی آن یعنی Redmi دانست. پس از عملکرد قابل توجه سری ردمی نوت ۱۳ حالا نوبت به سری ردمی نوت ۱۴ رسیده است. به صورت رسمی امروز اعلام شد که سری ردمی Note 14 شیائومی هفته آینده معرفی می‌شوند.

تاریخ معرفی سری ردمی Note 14 شیائومی

پس از انتشار چند تیزر رسمی، Redmi رسما عرضه سری مورد انتظار Redmi Note 14 خود را برای هفته آینده تایید کرد. این اعلامیه که از طریق شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شد، شامل پوستری است که دو دستگاه را به نمایش می گذارد. این رونمایی در چین برگزار خواهد شد و عرضه جهانی محصولات با چند ماه تاخیر انجام می‌شود.

به نظر می‌رسد که هر دو گوشی از طراحی ماژول دوربین متفاوت و فریم منحنی مشترک برخوردارند، اگرچه جزیره دوربین یکی زیر یک صفحه شیشه‌ای پنهان شده، در حالی که گوشی دیگر دارای حلقه‌های برجسته دوربین است.

به نظر می رسد دوام این محصولات از نکات کلیدی فروش این سری باشد. تیزر ردمی با تمرکز بر “ضمانت مقاومت در برابر سقوط، آب و کیفیت خدمات” منتشر شده است.

پیش رزرو سری Redmi Note 14 در وب سایت رسمی این شرکت آغاز شده است. این در لحظه عرضه شامل ۳ مدل زیر می‌شود:

۱- ردمی نوت ۱۴

۲- ردمی نوت ۱۴ پرو

۳- ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس

انتظار داریم Redmi Note 14 ارزان‌ترین گوشی در این سری باشد. گفته شده که این محصول دارای صفحه نمایشی با رزلوشن 1.5K از نوع AMOLED است که یک پله بالاتر از پنل FHD موجود در مدل قبلی خود محسوب می‌شود.

برای عکاسی، گفته می‌شود که ردمی Note 14 5G با یک دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی روی قاب پشتی عرضه می‌شود. در قلب دستگاه، احتمالا یک تراشه مدیاتک Dimensity 6100 Plus را خواهید دید.

گزارش‌های غیررسمی می‌گویند مدل پرو و پرو پلاس سری ردمی نوت ۱۴ مجهز به نمایشگر OLED دولبه خمیده با رزلوشن 1.5K و رفرش‌ریت 120 هرتز هستند. همچنین انتظار می‌رود که هر دو دارای یک سیستم دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی در پشت باشند.

مدل Pro ممکن است از تراشه Snapdragon 7s Gen 3 استفاده کند، در حالی که Pro Plus شاید با تراشه مدیاتک Dimensity 7350 عرضه شود. علاوه بر این، شایعات حاکی از آن است که یکی از مدل های Pro ممکن است از شارژ سریع 90 واتی پشتیبانی کند.

نظر شما درباره سری ردمی نوت ۱۴ احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)