حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی ردمی واچ ۵ لایت مشخص شد: ۴ مهر ماه

نوشته

3 ساعت قبل | بدون دیدگاه | ردمی، ساعت هوشمند

تاریخ رونمایی ردمی واچ ۵ لایت مشخص شده است. این ساعت هوشمند در تاریخ ۲۵ سپتامبر (۴ مهر ماه) و در کشور هند معرفی خواهد شد. این محصول دارای صفحه نمایش AMOLED است.

برخی از ویژگی های ردمی واچ ۵ لایت به‌طور رسمی تأیید شده است 

شیائومی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X، به‌طور رسمی تأیید کرده که Redmi Watch 5 Lite دارای یک صفحه نمایش ۱.۹۶ اینچی AMOLED خواهد بود. این ساعت هوشمند دارای طراحی مربعی شکل با فریم فلزی بوده و به بند سیلیکونی قابل‌تعویض مجهز شده است.

تاریخ رونمایی ردمی واچ ۵ لایت

شیائومی همچنین برخی از ویژگی های کلیدی ردمی واچ ۵ لایت را به اشتراک گذاشته است. هم‌اکنون می‌دانیم که این ساعت هوشمند دارای GPS بوده که بدون اتصال به اینترنت نیز کار خواهد کرد. برخورداری از GPS به کاربران این اجازه را می‌دهد که بتوانند از ساعت هوشمند خود برای مسیریابی در سفر های ماجراجویانه در کوه ها، یا مناطقی که ارتباط مشکل است، استفاده کنند.

همان‌طور که Mysmartprice اشاره می‌کند، ردمی واچ ۵ لایت دارای گواهینامه 5ATM بوده و در برابر نفوذ آب مقاوم است. به‌طور دقیق‌تر، کاربران می‌توانند این ساعت هوشمند را به عمق ۵۰ متری آب ببرند. شیائومی تایید کرده است که این محصول حتی دارای حالتی برای پایش ورزش شنا است.

ردمی Watch 5 Lite از تماس صوتی از طریق بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به دستیار مجازی الکسا آمازون مجهز شده که برای اجرای دستورات صوتی شما، به کار خواهد آمد. این ساعت هوشمند HyperOS را اجرا می‌کند و قابلیت همگام‌سازی تقویم‌ ها، یادآور ها و سایر ویژگی ها را با هر گوشی هوشمند اندرویدی دارد. شیائومی می‌گوید که ردمی واچ ۵ لایت عمر باتری ۱۸ روزه را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. همان‌طور که اشاره شد، رونمایی این ساعت هوشمند برای چهارم مهر ماه برنامه‌ریزی شده است.

ساعت هوشمند ردمی واچ 5 اکتیو با پشتیبانی از مکالمه بلوتوثی و عمر باتری 18 روزه معرفی شد

با ترنجی همراه باشید، تا در اطلاع قیمت و سایر جزئیات Redmi Watch 5 Lite قرار بگیرید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی