حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جزئیات دوربین ویوو X200 و اولین نمونه عکس رسمی دوربین این گوشی منتشر شد

نوشته

1 روز قبل | بدون دیدگاه | ویوو

سری vivo X200 قرار است در تاریخ 14 اکتبر/23 مهر به‌صورت رسمی معرفی شود و ما انتظار داریم حداقل دو مدل گوشی از این خانواده یعنی نسخه‌های استاندارد و پرو را ببینیم. امروز، ویوو اولین نمونه عکس دوربین زوم مدل استاندارد X200 خود را منتشر کرد که دیافراگم بازتر نسبت‌به نسل قبلی را نشان می‌دهد. همچنین در گزارشی جداگانه، جزئیات کامل دوربین این گوشی فاش شده است.

اولین نمونه عکس دوربین ویوو X200

به‌گفته مدیر محصول ویوو، Han Boxiao، نسخه استاندارد X200 دارای لنز تله‌فوتو با قابلیت زوم 10 برابری است که پتانسیل خود را در عکاسی شب نشان می‌دهد. البته منظور این مقام ارشد به‌احتمال‌زیاد زوم هیبریدی است چراکه هیچ اشاره‌ای به زوم اپتیکال 10 برابری برای این گوشی نشده است. در کنار زوم پیشرفته، این دستگاه دارای حالت ماه جدید نیز خواهد بود که بخشی از به‌روزرسانی تصویر گسترده‌تر برای سری X200 است. در اینجا عکسی است که حتی پس از فشرده‌سازی سنگین Weibo نیز چشمگیر به‌نظر می‌رسد.

اولین نمونه عکس دوربین ویوو X200

اولین نمونه عکس دوربین ویوو X200

پیش از این گفته شده بود که این گوشی دارای سنسور جدید 50 مگاپیکسلی سونی IMX882 با دیافراگم f/2.57 برای لنز زوم خود است. افشاگر Digital Chat Station بیان می‌کند که این لنز فاصله کانونی معادل 70 میلی‌متر خواهد داشت و همچنین عملکرد ماکرو نیز در آن فعال است.

دوربین اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX921 با اندازه 1/1.56 اینچی و دیافراگم f/1.57 خواهد بود. لنز فوق‌عریض نیز دارای سنسور 50 مگاپیکسلی از نوع ISOCELL JN1 سامسونگ است.

جدای از نقاط قوت دوربین، انتظار می‌رود که Vivo X200 با صفحه‌نمایش تمام صفحه 1.5K عرضه شود و از تراشه Dimensity 9400 نیز استفاده کند که آن را به یکی از قدرتمندترین پرچمداران اندرویدی در زمان عرضه تبدیل می‌کند. ویوو X200 قرار است در تاریخ 14 اکتبر به‌طور رسمی معرفی شود.

نظر شما درباره اولین نمونه عکس دوربین ویوو X200 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی