حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی و مشخصات گلکسی A16 5G سامسونگ فاش شد

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

طراحی و مشخصات گلکسی A16 5G سامسونگ به‌بیرون درز کرده است. شایعات زیادی درباره این گوشی هوشمند به دلیل حضور در وب‌سایت های مختلف صدور گواهینامه منتشر شده است. انتظار می‌رود که این گوشی در آینده‌ای نزدیک برای عرضه در بازار های جهانی رونمایی شود.

گلکسی A16 5G دارای طراحی Key Island سامسونگ خواهد بود

در قاب پشتی Galaxy A16 5G سه لنز دوربین دیده می‌شود که دقیقا مانند سایر گوشی های سری A به‌طور عمودی بر روی یکدیگر قرار گرفته‌اند. یک فلاش LED نیز در کنار این لنز های دوربین قابل مشاهده است. قاب پشتی این گوشی طراحی شیشه‌ای پریمیوم داشته و با درخشش بیشتر، جلوه‌ای مانند یک آیینه دارد. در سمت راست فریم، طراحی Key Island سامسونگ دیده می‌شود که دکمه های پاور و تنظیم صدا بر روی آن قرار گرفته‌اند. دوربین سلفی گلکسی A16 5G درون یک ناچ قطره‌ای شکل قابل مشاهده است. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند طراحی باریک‌تری نسبت به نسل قبلی خود خواهد داشت. این دستگاه در رنگ های سبز روشن، آبی مشکی و طلایی به دست کاربران می‌رسد.

طراحی گلکسی A16 5G

همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، مشخصات Galaxy A16 5G نیز به بیرون درز کرده است. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند اقتصادی آینده سامسونگ دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Infinity U از نوع Super AMOLED با وضوح FullHD+ و رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی خواهد بود. این نمایشگر حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت را در حالت HBM، در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

مقایسه مشخصات Galaxy A16 5G با نسل قبل

همان‌طور که در تصاویر فاش شده قابل مشاهده است، Galaxy A16 5G در دو نسخه، با دو تراشه متفاوت عرضه می‌شود. یک مدل از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۳۰۰ برخوردار خواهد بود و مدل دیگر به اگزینوس ۱۳۳۰ مجهز می‌شود. گفته می‌شود که نسخه بهره‌مند از تراشه مدیاتک، در بازار هند عرضه خواهد شد.

تلفن هوشمند اقتصادی آینده سامسونگ در پیکربندی های ۴، ۶، ۸ گیگابایت رم به‌علاوه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم به‌علاوه ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به دست کاربران خواهد رسید. این دستگاه دارای درگاه USB Type-C بوده و با برخورداری از استاندارد IP54، در برابر نفوذ آب و گرد غبار مقاوم است. ابعاد این گوشی ۷.۹ در ۷۷.۹ در ۱۶۴.۴ میلی‌متر بوده و وزن آن ۲۰۰/ ۱۹۲ گرم است.

سامسونگ گلکسی A16 5G موفق به دریافت ۶ سال آپدیت های نرم‌افزاری می‌شود

سامسونگ Galaxy A16 5G موفق به دریافت ۶ به‌روزرسانی اندروید می‌شود

مطابق با گزارش منبع، گلکسی A16 5G سامسونگ، پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی مدتی خواهد داشت. این تلفن هوشمند موفق به دریافت ۶ به‌روزرسانی سیستم عامل و ۶ سال دریافت آپدیت های امنیتی می‌شود. انتظار می‌رود که این دستگاه تا پایان ماه جاری میلادی (اوایل مهر) معرفی شود.

رندر گلکسی A16 5G سامسونگ فاش شد: طراحی Key Island

نظر شما درباره این گوشی مقرون‌به‌صرفه آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی