حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۵ یک قابلیت مفید iOS را در زمینه نوتیفیکیشن ها ارائه می‌کند

نوشته

1 روز قبل | بدون دیدگاه | اندروید ۱۵

آپدیت بزرگ بعدی دنیای اندروید با شماره ۱۵ عرضه می‌شود. گوگل در تلاش برای نهایی کردن این سیستم عامل بوده و با ارائه هر نسخه آزمایشی آن، کمی بیشتر درباره قابلیت‌های آتی آن متوجه می‌شویم. جالب است بدانید که آپدیت اندروید ۱۵ یک قابلیت مفید iOS را در زمینه نوتیفیکیشن ها ارائه می‌کند.

آپدیت اندروید ۱۵

آیا شما هم از دیدن نوتیفیکیشن‌هایی که قبلا به آن‌ها رسیدگی کرده‌اید، روی دستگاه دوم یا چندم خود (با حساب کاربری گوگل مشترک) خسته شده‌اید؟ خب آپدیت Android 15 دقیقا یک ویژگی برای خود شما دارد.

اندروید ۱۵

اندروید ۱۵

آپدیت اندروید ۱۵ گوگل قابلیتی را ارائه خواهد کرد وضعیت نمایش نوتیفیکیشن‌ها در دستگاه‌های مختلف متصل به یک حساب کاربری گوگل، با یکدیگر همگام شود و از این پس شما نوتیفیکیشن تکراری را روی دستگاه‌های دیگر خود نبینید.

در حال حاضر وضعیت نوتیفیکیشن‌های دستگاه‌های اندرویدی که با یک حساب کاربری در حال فعالیت هستند، نابه‌سامان است. با این حال در دنیای iOS شما چنین مشکلی ندارید. به این معنی که اگر نوتیفیکیشنی را از روی یک دستگاه خود باز کرده یا آن را حذف کنید، روی محصولات دیگر هم همین اتفاق رخ خواهد داد.

هنوز مشخص نیست که آیا این قابلیت به نسخه نهایی آپدیت Android 15 هم اضافه می‌شود یا نه. همچنین مشخص نیست که اگر به نسخه نهایی نمونه خام این سیستم عامل اضافه شود، دیگر شرکت‌ها هم به آن پایند خواهند بود یا خیر.

در نتیجه باید صبر کرد و پس از عرضه آپدیت اندروید 15 دید که ویژگی مورد نظر به دستگاه شما اضافه می‌شود یا خیر.

نظر شما درباره ویژگی مذکور چیست؟ در تجربه کاربری شما تاثیر دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)