حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر جدید گلکسی S25 Ultra طراحی آن درمقابل گلکسی S24 Ultra را نشان می‌دهد

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ

انتظار می‌رود Galaxy S25 Ultra با تغییراتی در طراحی ارائه شود که آن را به‌طور قابل‌توجهی با Galaxy S24 Ultra متفاوت می کند. همین هفته گذشته، ما با برخی از رندرهای گلکسی S25 Ultra را منتشر کردیم که دستگاهی را با فریم تخت و گوشه‌های گرد نشان می‌دهد. اکنون، یک رندر جدید از گلکسی S25 Ultra طراحی گوشی پرچمدار آینده سامسونگ را درمقابل گلکسی S24 Ultra نشان می‌دهد.

رندر جدید گلکسی S25 Ultra

سامسونگ هنوز جزئیاتی در مورد گلکسی S25 Ultra اعلام نکرده است. بااین‌حال، افشاگری‌های اخیر ایده‌ای از ظاهر پرچمدار آینده اندرویدی را به ما می‌دهد. اکنون، رندر جدید نگاهی دیگر به تفاوت‌های طراحی این گوشی نسبت‌به S24 Ultra ارائه می‌کند.

رندرهای گذشته نشان می‌دادند که گلکسی اس 25 اولترا حاشیه‌های باریک‌تر و گوشه‌های گرد خواهد داشت. اکنون، یک رندر جدید بار دیگر پرچمدار آینده را با گلکسی اس 24 اولترا مقایسه کرده است. مانند برخی از گزارش‌های قبلی در مورد دستگاه مذکور، رندر جدید نیز از سوی افشاگر Ice Universe تهیه شده است.

رندر جدید گلکسی S25 Ultra

رندر جدید گلکسی S25 Ultra

با توجه به رندر جدید به‌اشتراک گذاشته‌شده، به‌نظر می‌رسد که گلکسی اس 25 اولترا حاشیه‌های باریک‌تری نسبت‌به نسل قبلی خود خواهد داشت. یکی دیگر از نکات برجسته در رندر جدید این است که گوشه‌های اولتراهای سامسونگ را با هم مقایسه می‌کند. درحالی‌که S24 Ultra طراحی جعبه‌ای داشت، جانشین آن دارای گوشه‌های گردتر است.

این باعث می‌شود در دست گرفتن مدل آینده راحت‌تر شود. فریم نیز به‌نظر می‌رسد کاملاً تخت شده‌اند. درحال‌حاضر، درحالی‌که این تغییرات طراحی عمده نیستند، اما به‌اندازه‌ای هستند که در نگاه اول، تشخیص بین آن‌ها ساده باشد.

در مورد سایر جزئیات شایعه‌شده، انتظار می‌رود گلکسی اس 25 اولترا دارای ترکیب دوربین کمی به‌روزشده، فرم کوچکتر بدون تغییر در اندازه نمایشگر و بدنه سبک‌تر باشد.

نظر رشما درباره رندر جدید گلکسی اس ۲۵ اولترا سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی