حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون 16 فاقد برچسب معروف اپل در جعبه خود است

نوشته

4 روز قبل | بدون دیدگاه | اپل

اگر یکی از مدل‌های جدید آیفون 16 یا آیفون 16 پرو را خریداری کنید، متوجه غیبت یکی از قدیمی‌ترین موارد موجود در جعبه آیفون‌ها خواهید شد: برچسب های اپل.

حذف برچسب معروف اپل از جعبه آیفون 16

در پیامی که این هفته بین تیم‌های اپل استور توزیع شد، این شرکت تأیید کرد که آیفون 16 با برچسب‌های اپل درون جعبه عرضه نخواهد شد. درعوض، اپل می‌گوید که برچسب‌ها تنها در صورت درخواست خریداران آیفون 16، در دسترس آن‌ها قرار می‌گیرد.

اگر iPhone 16 را از فروشگاه اپل خریداری می‌کنید، می‌توانید در زمان خرید برچسب اپل را درخواست کنید، در غیر این‌صورت، این برچسب‌ها درون جعبه آیفون‌ها یافت نمی‌شوند. بنابراین خرده‌فروشان شخص ثالث و فروشگاه‌های غیررسمی دیگر این برچسب‌ها را برای فروش ندارند و همچنین اگر آیفون 16 را برای تحویل درب منزل سفارش دهید، نمی‌توانید آن‌ها را دریافت کنید.

حذف برچسب معروف اپل از جعبه آیفون 16

حذف برچسب معروف اپل از جعبه آیفون 16

این تغییرات بخشی از اهداف زیست‌محیطی اپل و تلاش‌های مستمر این شرکت برای حذف کامل کربن از زنجیره محصولات خود تا سال 2030 است. امسال، اپل به‌طور خاص اعلام کرد که بسته‌بندی آیفون 16 و آیفون 16 پرو کاملاً مبتنی‌بر فیبر است و این شرکت را به هدف خود برای حذف کامل پلاستیک از بسته‌بندی محصولاتش تا سال آینده نزدیک‌تر می‌کند.

درحالی‌که این نشان‌دهنده پایان یک دوره است، نباید غافلگیرکننده باشد. هنگامی که هدست ویژن پرو در ماه فوریه عرضه شد، خریداران به‌سرعت به این موضوع اشاره کردند که هیچ برچسبی در جعبه این دستگاه وجود ندارد. آیپد پرو و آیپد ایر جدید نیز فاقد هرگونه برچسبی درون جعبه خود هستند.

نظر شما درباره حذف برچسب معروف اپل از جعبه iPhone 16 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی