حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو M7 5G فاش شد: مشخصاتی مشابه با ردمی 14C 5G

نوشته

3 روز قبل | بدون دیدگاه | پوکو، شایعات

مشخصات پوکو M7 5G به بیرون درز کرده است. این گوشی هوشمند دارای ویژگی های مشابه با ردمی 14C 5G خواهد بود. با اطلاعات منتشر شده از سوی HyperOS، وجود این تلفن هوشمند تایید شده است. این دستگاه انحصاری بازار هند خواهد بود و انتظار نمی‌رود که در بازار جهانی عرضه شود.

پوکو M7 5G با اسنپدراگون ۴ نسل ۲ در راه است

گوشی POCO M7 5G با اسم رمز flame_p در دست توسعه قرار دارد. این دستگاه مشخصاتی مشابه Redmi 14R 5G و Redmi 14C 5G که به تازگی معرفی شده‌اند خواهد داشت.

ما میتوانیم این اطلاعات را با توجه به داده های HyperOS تأیید کنیم. POCO M7 5G با شماره مدل 24108PCE2I عرضه می‌شود. در حقیقت، اسم رمز «Flame» متعلق به ردمی 14R/ 14C است. به‌نظر می‌رسد که «flame_p» مخفف «Flame POCO» است. احتمالاً این تلفن هوشمند آینده پوکو نسخه تغییر نام یافته Redmi 14R/14C 5G خواهد بود.

داده های HyperOS

البته همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم، پوکو M7 5G فقط در بازار هند به فروش می‌رسد و انتظار نداریم که این تلفن هوشمند در سایر مناطق عرضه شود. پوکو M6 5G دارای تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس بود.

انتظار می‌رود که این گوشی آینده پوکو به تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ مجهز شود. POCO M7 5G یک تلفن هوشمند بسیار مقرون‌به‌صرفه خواهد بود و احتمالاً مشخصات دوربین متفاوتی با Redmi 14C/ 14 R داشته باشد. اما اساساً سایر ویژگی های این گوشی آینده پوکو، مشابه با تلفن های هوشمند مذکور خواهد بود.

ردمی 14C با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و طراحی پریمیوم رونمایی شد

نظر شما درباره این گوشی هوشمند اقتصادی آینده پوکو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی