حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر های گلکسی S25 و گلکسی S25 اولترا چندان دقیق نیستند

نوشته

4 روز قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ

اخیراً، رندر های گلکسی S25 و S25 اولترا منتشر شده‌اند که طراحی این دو تلفن هوشمند آینده سامسونگ را نشان می‌دهند. هم‌اکنون اما یک افشاگر معتبر اطلاعات، با انتشار پستی درباره صحت کامل این تصاویر، تردید هایی را ایجاد می‌کند.

آیا رندر های فاش شده گلکسی S25 و S25 اولترا نادرست هستند؟

افشاگر معروف دنیای فناوری، Ice Universe، پستی را در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشت و رندر های گلکسی S25 و S25 اولترا را با فایل های CAD گلکسی S24 پلاس مقایسه کرد. طبق گفته وی، فایل های CAD عمدتاً ابعاد گوشی و چیدمان اجزای اصلی آن را نشان می‌دهند؛ اما فاقد جزئیات مهم مانند حاشیه های اطراف صفحه نمایش هستند.

رندر CAD گلکسی S24 پلاس

رندر CAD گلکسی S24 پلاس

همان‌طور که در رندر های CAD گلکسی اس ۲۴ پلاس قابل‌مشاهده بوده، این گوشی از جلو نشان داده می‌شود. اما شاهد هیچ جزئیاتی مانند حاشیه های نمایشگر نیستیم. فایل CAD همچنین محل قرارگیری دوربین ها را در قاب پشتی نشان داده اما خبری از جزئیات بافت آن نیست.

در حال حاضر، تمامی رندر هایی که درباره پرچمداران آینده سامسونگ منتشر شده از فایل های CAD مشابهی می‌آیند که توسط فعالان صنعت در اختیار افشاگران اطلاعات مانند OnLeaks قرار گرفته است. در حالی که این فایل‌ها ایده‌ای تقریبی از طراحی گوشی ارائه می‌کنند، اما فاقد جزئیات کلیدی مانند رنگ‌بندی، عناصر طراحی و حاشیه های اطراف صفحه نمایش هستند. Ice Universe اشاره می‌کند که OnLeaks از اطلاعات گوشی های قبلی سامسونگ برای تخمین طراحی تلفن های هوشمند آینده این شرکت استفاده می‌کند.

رندر اصلاح شده Galaxy S25 (در سمت چپ) و رندر اصلی در سمت راست

این افشاگر اطلاعات به‌طور خاص به رندر های گلکسی S25 Ultra که توسط Android Headlines و OnLeaks ساخته شده‌اند اشاره می‌کند. وی معتقد است که طراحی حلقه های دوربین ممکن است از گلکسی Z Fold 6 الهام گرفته شده باشد و طراحی نهایی این گوشی آینده سامسونگ را منعکس نکند. Ice Universe همچنین معتقد است که جزئیاتی مانند محل قرارگیری خط آنتن و رنگ گوشی، حدس‌و‌گمان هستند.

رندر اصلاح شده Galaxy S25 Ultra

برای نشان دادن این اختلافات، Ice Universe حتی نسخه های اصلاح شده رندر های گلکسی S25 و گلکسی S25 اولترا را به اشتراک گذاشت. مطابق با گزارش Gizmochina، در رندر اصلاح‌شده گلکسی S25 Ultra که توسط وی منتشر شده، شاهد طراحی ساده‌تر حلقه های دوربین و کاهش حاشیه های اطراف صفحه نمایش هستیم.

رندر گلکسی S25 Ultra سامسونگ را ببینید

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی