حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی سری ویوو X200 مشخص شد: 23 مهر 1403

نوشته

5 روز قبل | بدون دیدگاه | ویوو

برند ویوو امروز تاریخ معرفی سری موردانتظار X200 خود را به‌طور رسمی اعلام کرد. گوشی‌های این خانواده در دو مدل استاندارد و پرو با آخرین فناوری برند آبی در تاریخ 14 اکتبر/23 مهر درجریان یک رویداد ویژه در پکن چین رونمایی خواهند شد.

تاریخ معرفی سری ویوو X200

جیا جیندونگ، معاون ویوو و مدیرکل استراتژی برند و محصولات این شرکت، برخی از ویژگی‌های کلیدی سری X200 را به اشتراک گذاشت. او پیشگامانه سری «Blue Technology» را برجسته کرده که شامل حسگرهای سفارشی، تراشه‌های تصویر و سیستم استقامتی پیشرو در صنعت است. این فناوری از تراشه اختصاصی Blue Crystal ویوو بهره می‌برد که نویدبخش یک جهش بزرگ در عملکرد و کارایی است.

یکی از ویژگی‌های برجسته، سنسور تصویر Blueprint است که فناوری پیشرفته را با فناوری اختصاصی VCS 3.0 ویوو ترکیب می‌کند تا کیفیت عکس را به‌میزان قابل‌توجهی افزایش دهد. علاوه‌بر این، این سری Heart Big Model را نیز معرفی می‌کند، یک مدل هوش مصنوعی تکامل‌یافته که قابلیت‌های صدا، بینایی و فناوری چندوجهی را ادغام کرده و تجربه کاربری یکپارچه و شخصی‌تر را ارائه می‌دهد.

تاریخ معرفی سری ویوو X200

تاریخ معرفی سری ویوو X200

 

Heart Big Model کارایی پردازش هوش مصنوعی روی دستگاه را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد و تعاملات شامل صدا، بینایی و لمس را بصری‌تر می‌کند. همچنین توصیه‌های خدمات شخصی‌سازی‌شده را ازطریق تشخیص هدف پیشرفته فعال می‌کند. یک «Blue Heart Little V» ارتقایافته، پشتیبانی بیشتری از گفتگوی زبان طبیعی ارائه خواهد کرد که نیازهای حرفه‌ای کاربران را در بخش‌های اداری، آموزشی و بهداشتی برآورده می‌کند.

علاوه‌بر این، سری Vivo X200 با تراشه پرچمدار Dimensity 9400 مدیاتک عرضه خواهد شد که انتظار می‌رود یک هفته پیش از معرفی این گوشی‌ها به‌صورت رسمی رونمایی شود. این همکاری نویدبخش افزایش عملکرد قدرتمند برای سری پرچمدار آینده ویوو است.

لازم به یادآوری است که سری vivo X200 یک ماه زودتر از سری X100 که در نوامبر سال گذشته در چین عرضه شد، معرفی می‌شود. ویوو هنوز اعلام نکرده است که سری X200 چه زمانی به‌صورت جهانی عرضه خواهد شد، اما با توجه به اینکه X100 و X100 Pro در اوایل ژانویه در هند عرضه شدند، انتظار داریم سری X200 نیز در حوالی دسامبر در بازار بین‌المللی به‌فروش برسند.

نظر شما درباره تاریخ معرفی سری ویوو X200 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی