حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش قیمت گلکسی S24 FE کمتر از تصورات پیشین خواهد بود

نوشته

4 روز قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در اوایل این هفته، اطلاعات فاش‌شده جدیدی از Galaxy S24 FE آینده سامسونگ بیان می‌کرد که قیمت نسخه پایه این گوشی با 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی حدود 100 یورو بالاتر از نسل قبلی خواهد بود و این مورد طرفداران را ناامید کرد. اکنون گزارش دیگری منتشر شده است که نشان می‌دهد افزایش قیمت گلکسی S24 FE به‌میزان نصف گزارش قبلی است.

افزایش قیمت گلکسی S24 FE

پست جدیدی از افشاگر MysteryLupin ادعا می‌کند که سامسونگ نسخه 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی گلکسی S24 FE را با قیمت 749 یورو عرضه خواهد کرد. این 50 یورو کمتر از چیزی است که گزارش قبلی اعلام کرده بود. علاوه‌بر این، منبع اطلاعاتی همچنین می‌گوید که نسخه 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی این دستگاه نیز 809 یورو قیمت خواهد داشت.

افزایش قیمت گلکسی S24 FE

افزایش قیمت گلکسی S24 FE

رندرهای تازه منتشرشده از Galaxy S24 FE این دستگاه را در هر چهار رنگ گرافیتی، نعنایی، زرد و آبی نشان می‌دهد. طراحی این مدل بسیار شبیه به Galaxy S23 FE به‌نظر می‌رسد که چیز خوبی است زیرا ظاهر متقارن، تمیز و ساده‌ای دارد که البته حاشیه نمایشگر آن نیز اکنون باریک‌تر است.

درحال‌حاضر، +Galaxy S24 حدود 800 یورو قیمت دارد. اگر سامسونگ گلکسی S24 FE را با قیمت 749 یورو عرضه کند، تفاوت قیمت بسیار کمی بین این دو گوشی هوشمند وجود خواهد داشت. با ارائه مجموعه بهتری از ویژگی‌های در گلکسی +S24، اکثر مردم آن را نسبت‌به Galaxy S24 FE ترجیح می‌دهند. بنابراین، ما فکر می‌کنیم که تعداد کمی از مردم مدل FE جدید را بخرند؛ البته در ایران قضیه کاملاً برعکس خواهد بود.

نظر شما درباره افزایش قیمت Galaxy S24 FE چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی