حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی مدل پایه گلکسی S25 سامسونگ را ببینید: باریک‌تر از آیفون ۱۶

نوشته

6 روز قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، رندر، سامسونگ

شاید وقتی یک خانواده پرچمدار معرفی می‌شود، بیشتر توجه‌ها روی مدل اولترا، پرو مکس یا پریمیوم‌ترین عضو آن باشد ولی همیشه هستند که کاربرانی که به دنبال یک گوشی هوشمند پرچمدار جمع‌وجور باشند. مدل پایه سری Galaxy S این نقش را دارد و امروز رندر غیررسمی از جدیدترین مدل آن منتشر شده است. بیاید با هم طراحی مدل پایه گلکسی S25 سامسونگ را ببینیم، محصولی که باریک‌تر از آیفون ۱۶ خواهد بود.

طراحی مدل پایه گلکسی S25

چند روز پیش رندرهای غیررسمی گلکسی اس ۲۵ اولترا سامسونگ را با هم دیدیم. حالا نوبت به مدل پایه این خانواده است.

از طراحی کلی گرفته تا ابعاد، گلکسی اس ۲۵ شبیه به گلکسی اس ۲۴ است. تغییرات قابل توجه را می‌توان در اضافه شدن یک حلقه بافت‌دار مشابه گلکسی Z Fold 6 اطراف هر سه دوربین پشتی دانست. همچنین این دستگاه نسبت به نسل قبلی خود باریکتر و جمع‌وجورتر است.

حاشیه نمایشگر در نگاه اول بسیار کم است. هنوز دقیقا مشخص نیست که این بخش پیشرفتی داشته یا نه اما ابعاد کلی محصول کاهش پیدا کرده است.

ابعاد گلکسی اس 25 برابر 146.9 در 70.4 در 7.2 میلی متر گزارش شده است. برای مقایسه ابعاد گلکسی اس 24 برابر 147 در 70.6 در 7.6 میلی متر است، بنابراین S25 باریکتر و جمع‌وجورتر خواهد بود.

خبر خوب این‌که طراحی باریک‌تر بر ظرفیت باتری تأثیر نمی‌گذارد. سامسونگ ظرفیت باتری را از 3900 میلی آمپر ساعت در گلکسی اس 23 به 4000 میلی آمپر ساعت در گلکسی اس 24 ارتقاء داده و انتظار می رود که همین باتری برای نسل جدید هم استفاده شود.

بنابراین، هرگونه افزایش احتمالی عمر باتری به بهینه‌سازی نرم‌افزار و عملکرد تراشه‌هایی مربوط می‌شود. درباره تراشه هنوز مشخص نیست که سامسونگ واقعا اگزینوس ۲۵۰۰ را کنار می‌گذارد یا از آن بهره خواهد برد.

نظر شما درباره طراحی گلکسی اس ۲۵ مدل پایه چیست؟ آن را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)