حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی خاص گلکسی M55s سامسونگ را ببینید

نوشته

6 روز قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ

به نظر می‌رسد سامسونگ امسال برنامه دارد تا یک نسخه S برای Galaxy M55 عرضه کند. چند گزارش غیررسمی درباره این محصول تا به حال منتشر شده و حالا می‌توانید در رندرهای غیررسمی طراحی خاص گلکسی M55s سامسونگ را ببینید.

طراحی خاص گلکسی M55s

سامسونگ گلکسی M55 و Galaxy F55 را چند ماه پیش عرضه کرد. به نظر می‌رسد این شرکت در حال آماده‌سازی دستگاه دیگری در همین رده است. گوشی مورد بحث گلکسی M55s بوده که به تازگی در رندرهایی طراحی آن لو رفته است.

مانند اکثر گوشی‌های میان رده سامسونگ، پنل پشتی M55s احتمالا از پلاستیک ساخته شده است. اما بافتی منحصر به فرد ارائه می کند. حداقل سه بافت متمایز در رندر قابل مشاهده است و این تفاوت بسیار زیادی با روکش های مات M55 و F55 دارد.

در حالی که بخش طراحی یک تمایز واضح نسبت به نسل قبلش است، مشخصات سخت افزاری فاش شده، تصویر آشناتری را به تصویر می کشد. انتظار می‌رود که M55s از نظر سخت‌افزار اصلی، شبیه M55 و F55 موجود باشد.

گزارش شده که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی Super AMOLED با رفرش‌ریت 120 هرتز و سیستم دوربین سه گانه پشتی با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS)، سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

برای سلفی، دوربین 50 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. گفته می‌شود که این دستگاه شامل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی (با پشتیبانی از مموری microSD) است، در حالی که سوخت دستگاه از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 45 واتی تامین می‌شود.

این اولین باری نیست که گلکسی M55s خبرساز می شود. حدود دو ماه پیش، گواهینامه Wi-Fi Alliance را دریافت کرد و ماه گذشته، لیست Geekbench تراشه کوالکام اسنپدراگون 7 نسل 1 را برای آن نشان داد.

نظر شما درباره طراحی احتمالی Galaxy M55s چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)