حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی 14T و 14T Pro در تاریخ 5 مهر 1403 معرفی خواهند شد + تصاویر گوشی‌ها

نوشته

6 روز قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

با دعوتنامه‌ای که شیائومی امروز منتشر کرد، مشخص شد که گوشی‌های شبه‌پرچمدار شیائومی 14T و 14T Pro سرانجام در تاریخ 26 سپتامبر/5 مهر به‌صورت رسمی معرفی می‌شوند. درکنار اعلامیه رسمی، تصاویر جعبه‌گشایی سری Xiaomi 14T نیز فاش شده است که طراحی پنل پشتی این گوشی‌ها را نشان می‌دهد.

تاریخ معرفی شیائومی 14T و 14T Pro

سری شیائومی 14T قرار است حدود دو هفته دیگه به‌صورت رسمی معرفی شود. طبق سابقه شیائومی، انتظار می‌رود این برند رفته‌رفته جزئیات بیشتری از گوشی‌های آینده خود منتشر کند.

بااین‌حال، به‌تازگی ویدیوی کوتاهی در TikTok منتشر شد که طراحی پنل پشتی شیائومی 14T و 14T Pro را نشان می‌داد. اگرچه این ویدیو کمی بعد از پلتفرم مذکور حذف شد، اما ما اسکرین‌شات‌هایی از آن را در اختیار داریم.

جعبه گشایی شیائومی 14T و 14T Pro

جعبه گشایی شیائومی 14T و 14T Pro

طبق این تصاویر، سری جدید 14T از همان زبان طراحی مشابه مدل‌های قبلی خود پیروی می‌کند، اما ماژول دوربین اکنون ساده‌تر به‌نظر می‌رسد و تنها شامل یک برآمدگی مربعی با گوشه‌های گرد است که سوراخ‌های لنز دوربین و فلاش به‌صورت 2×2 قرار گرفته‌اند که لوگو برند لایکا نیز در مرکز آن‌ها قرار دارد.

تشخیص این موضوع از روی تصاویر سخت است، اما به‌نظر می‌رسد 14T Pro از طراحی پنل پشتی کمی خمیده در اطراف بهره می‌برد؛ درحالی‌که مدل استاندارد دارای پنل پشتی و فریم کاملاً تخت است.

این ویدئو همچنین برخی از گزینه‌های رنگ این مدل‌ها را نشان می‌دهد. در این کلیپ، Xiaomi 14T Pro دارای رنگ خاکستری متالیک است، درحالی‌که Xiaomi 14T با بدنه آبی تیره دیده می‌شود.

افشاگری ماه گذشته نشان داد که نسخه پرو دارای +Dimensity 9300 می‌باشد، همان چیپستی که در Redmi K70 Ultra استفاده شده است؛ درحالی‌که طبق گزارش‌ها، نسخه استاندارد دارای Dimensity 8300 Ultra خواهد بود.

نظر شما درباره گوشی‌های Xiaomi 14T و Xiaomi 14T Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی