حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اکسپریا 5 VI سونی امسال عرضه نخواهد شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | سونی

سونی معمولاً سه گوشی هوشمند خود را در طول یک سال عرضه می‌کند، دو مدل پرچمدار و رده‌بالا به‌ترتیب از سری اکسپریا 1 و اکسپریا 5 و یک گوشی میان‌رده از سری اکسپریا 10. سونی در ماه مه Xperia 1 VI را معرفی کرد و زمانی که همه انتظار داشتند Xperia 5 VI را نیز در IFA هفته گذشته معرفی کند، این اتفاق رخ نداد. اکنون، این شرکت اعلام کرده است که امسال از عرضه اکسپریا 5 VI صرف‌نظر می‌کند.

اکسپریا 5 VI سونی

این خبر در اوایل این هفته در یک کنفرانس مطبوعاتی در ژاپن با حضور ماسائو میزونو، مدیرکل بخش تجارت موبایل سونی، اعلام شد.

این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد امسال نیز به فروش Xperia 5 V ادامه دهد و اضافه کرد که افزایش کاربرانی که گوشی خود را از سری قدیمی Xperia 5 به Xperia 1 VI تغییر می‌دهند، افزایش یافته است. این شرکت پس از 2 سال عرضه همچنان درحال فروش اکسپریا 5 IV در ژاپن است.

عدم عرضه اکسپریا 5 VI سونی در سال 2024

عدم عرضه اکسپریا 5 VI سونی در سال 2024

سونی امسال به‌جای استفاده از نمایشگر 4K 21:9 در Xperia 1 V، از نمایشگر +FHD با نسبت‌تصویر 19.5:9 در Xperia 1 VI تغییر مشخصات داد. صفحه‌نمایش 4K یکی از متمایزترین فاکتورهای سری Xperia 1 در مقایسه با سری Xperia 5 به‌شمار می‌رفت؛ بنابراین احتمالاً با توجه به کم شدن فاصله میان این دو دستگاه، سونی تصمیم گرفته است مدل رده‌پایین‌تر را در سال جاری عرضه نکند.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا سونی برای سال آینده برنامه‌ای به‌منظور عرضه مدل جدید اکسپریا 5 دارد یا این سری را برای همیشه کنار می‌گذارد.

نظر شما درباره عدم عرضه اکسپریا 5 VI سونی در سال 2024 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی