حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حافظه رم تمام اعضای خانواده آیفون ۱۶ اپل ۸ گیگابایت است

نوشته

6 روز قبل | بدون دیدگاه | اپل

اپل برخی مشخصات سخت افزاری از جمله میزان حافظه رم یا حجم دقیق باتری را در مراسم رسمی اعلام نمی‌کند. بعدها و با بررسی علاقه‌مندان مشخص می‌شود که این اطلاعات محصولات اپل به چه صورت است. به تازگی مشخص شده که حافظه رم تمام اعضای خانواده آیفون ۱۶ اپل ۸ گیگابایت است.

حافظه رم تمام اعضای خانواده آیفون ۱۶ یکسان در نظر گرفته شده است

احتمالا با توجه به اضافه شدن ویژگی‌های هوش مصنوعی Apple Intelligence به تمام اعضای خانواده iPhone 16 که شامل دستگاه‌های زیر می‌شود، احساس نیاز به حافظه رم بیشتر وجود داشته است.

  1. ۱- آیفون ۱۶
  2. ۲- آیفون ۱۶ پلاس
  3. ۳- آیفون ۱۶ پرو
  4. ۴- آیفون ۱۶ پرو مکس

اپل تصمیم گرفته تا به صورت برابر میزان ۸ گیگابایت حافظه رم را برای هر ۴ عضو خانواده iPhone 16 در نظر بگیرد. به این ترتیب مدل‌های پایه و پلاس نسبت به نسل قبلی خود ۲ گیگابایت حافظه رم بیشتری خواهند داشت اما مدل‌های پرو و پرو پلاس به مانند نسل قبلی خود بوده و ارتقا ندارند.

این احتمالا می‌تواند توضیح دهد که چرا برخی از ویژگی‌های جدید به آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس اضافه نمی‌شود، در حالی که همان‌ها برای آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس در دسترس خواهد بود.

شاید ۸ گیگابایت حافظه رم در نگاه کاربران محصولات اندرویدی اصلا میزان شگفت‌انگیزی نباشد و حتی آن را کم بدانند. با این حال هماهنگی مثال‌زدنی سخت‌افزار و نرم‌افزار محصولات اپل همواره سبب می‌شود عملکرد بهینه‌ای در قبال میزان سخت‌افزار وجود داشته باشید.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید ۸ گیگابایت حافظه رم برای محصولاتی که شاید ۵ یا ۶ سال آپدیت سیستم‌عامل بگیرند، کافی است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)