حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تکنو Pova 6 Neo 5G با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و تراشه مدیاتک معرفی شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | تکنو

تکنو Pova 6 Neo 5G رسماً معرفی شد. این یک تلفن هوشمند اقتصادی است که علی‌رغم قیمت مقرون‌به‌صرفه‌اش، مشخصات قابل‌قبولی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

گوشی اقتصادی تکنو Pova 6 Neo 5G از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۳۰۰ بهره‌مند است

گوشی Tecno Pova 6 Neo 5G دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی LCD با وضوح +HD و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی است. تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۳۰۰ نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را تأمین می‌کند. این دستگاه حداکثر با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به دست کاربران خواهد رسید. کاربران همچنین می‌توانند حافظه داخلی آن را تا ۱ ترابایت از طریق کارت حافظه MicroSD ارتقاء دهند.

Tecno Pova 6 Neo 5G

تکنو Pova 6 Neo 5G به باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده و از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. دو لنز دوربین، به‌همراه یک فلاش LED در قاب پشتی این تلفن هوشمند دیده می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۱۰۸ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین سلفی یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

از دیگر ویژگی های کلیدی Tecno Pova 6 Neo 5G می‌توان به برخورداری از استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، اسپیکر های استریو، NFC، سنسور اثرانگشت موجود بر روی دکمه پاور و پشتیبانی از بلوتوث ۵.۳، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و دو سیم‌کارت اشاره کرد. این تلفن هوشمند همچنین از ویژگی های مختلف مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Magic Eraser، والپیپر هوش مصنوعی و… پشتیبانی می‌کند.

قیمت و تاریخ عرضه Tecno Pova 6 Neo 5G 

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، تکنو Pova 6 Neo 5G در سه رنگ مشکی، سفید و آبی به دست کاربران خواهد رسید. نسخه پایه این گوشی با ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۳,۹۹۹ روپیه (معادل ۱۶۶ دلار) عرضه می‌شود. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی این دستگاه با قیمت ۱۴,۹۹۹ روپیه (معادل ۱۷۸ دلار) قابل تهیه خواهد بود. فروش این تلفن هوشمند اقتصادی جدید تکنو از تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۴ شهریور ماه) آغاز می‌شود.

تکنو Pova 6 و Pova 6 Neo با تراشه مدیاتک G99 Ultimate و باتری پرظرفیت معرفی شدند

نظر شما درباره Tecno Pova 6 Neo 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی